Ik snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Netje, 30 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Netje

    Netje Lid

    25 sep 2005
    63
    0
    0
    18 september ben ik gestopt met de pil. 21 september een bloeding van 3 dagen gehad. Vanaf het moment dat ik met de pil gestopt ben, ben ik al steeds behoorlijk moe en regelmatig duizelig. 20 oktober werd ik ongesteld. Dit duurde maar 3 dagen en was ook vrij weinig. Ik had bij wijze van spreken meer dan genoeg kunnen hebben aan één maandverbandje per dag.
    De week voordat ik ongesteld werd wat last van mijn buik en rug (en nog steeds moe en regelmatig duizelig). Ook heb ik bij vlagen een misselijk gevoel.
    Al deze 'kwaaltjes' heb ik nu nog steeds last van.
    Ik ben ongesteld geweest, mijn temperatuur is 's ochtends 36.4 (niet echt een zwangerschapstemperatuur) en de testen die ik gedaan heb zijn gewoon negatief.
    Waarom blijf ik dan toch last houden van die 'kwaaltjes'? Ondanks dat ik zeker weet dat het gewoon niet kan, blijf ik hierdoor onbewust toch wat hoop houden :(
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor meis, Je lichaam is gewoon giga aan het ontpillen. De ene heeft daar meer last van dan de ander.

    Niks aan de hand denk ik.

    Groetjes
     
  3. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Netje
    Ik heb t zelfde als jij....ben ook zo moe :(
    Maar ik laat morgen bloed trekken bij de dokter,want ik ben echt kapot...en dat al een week lang..alleen maar sjaggie enz.
    Dacht dat t van t vroege opstaan was vorige week maar heb vanacht 12 uur aan een stuk geslapen en ben nu alweer moe.
    Nou hoorde ik van mijn collega-tje dat zij hetzelfde heeft gehad na t stoppen met de pil:ijzer tekort door de hormonen...
    Daarom laat ik t ook even chekken...
    Ik denk ook dat t met ontpillen te maken heeft maar misschien ligt jou huishouding ook in de war en als t aanhoudt ook even met de dokter bellen ;)
    Wens je veel succes

    groetjes liselotje ;)
     
  4. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik was gewoon even naar de huisarts gegaan, misschien dat hij je kan gerust stellen, heb ik ook gedaan toen ik ineens 10 dagen na nod weer ongi werd. Het komt echt door het ontpillen!
     

Deel Deze Pagina