Heel erg last van mijn buik!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door JongeMama2013, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Heb heel erg last van mijn buik, lijkt op menstruatiepijn en het komt met vlagen is dit normaal?!:(

2. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Dit had ik van de week ook 1 dag... onderin dat wel, met wisselend links en rechts dat gevoel :) Ze zeiden dat dit komt omdat alles binnenin een beetje groeit... Je hebt geen bloedverlies toch?

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, dat is normaal, vele zwangeren hebben dat in het begin van de zwangerschap. Precies net het gevoel dat je ongesteld gaat worden, maar je wordt het niet. Is vervelend, maar dat is je baarmoeder die zich "klaarmaakt" en gaat weer voorbij na een tijdje.

4. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Nee, gelukkig geen bloedverlies! Maar het doet wel pijn zeg, als ik stukjes ga lopen dan is het wel minder en ook zodra ik het wat warmer heb!

5. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik heb dat ook, en ik heb ook het gevoel alsof ik elke keer leegloop, maar dat is geen bloed maar afscheiding heel irritant.

6. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Ja precies! Ik heb daar ook last van..

7. berdien87

berdien87 Lid

21 jul 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb daar nu last van. Ben blij dat er meer vrouwen hier last van hebben. Ik vreesde alweer het ergste. Ik heb ook die afscheiding en het buikpijn gevoel alsof ik ongesteld ga worden maar wordt het niet.

8. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Dat deed ik dus ook! Maar het is gelukkig gewoon normaal. Meestal heb ik er in de ochtend last van..

9. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Ik heb daar ook veel last van. Volgens de dokter normaal, omdat ondanks dat het nog vroeg is er wel van alles gebeurt in je lichaam. Maar elke keer naar de toilet blijft spannend! 16 oktober naar de gynaecoloog.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier had ik er ook last van.
    Dacht iedere x dat ik ongi was geworden.

Het ongi gevoel is nu weg, maar heb nog steeds last van veel witvloed.

11. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Ik heb nog steeds dat ongi gevoel, zolang ik dat heb is dat dan een goed tekenen voor nu?

12. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Ik had het tot een dag van mijn nod vrij heftig vooral in de avond nu alleeen af en toe een krampje tussendoor ben nu 5 weken.. Maak me er soms ook zorgen over maar denk zolang je geen bloedverlies hebt je geen zorgen hoeft te maken je lichaam moet zo erg veranderen.. ( hoop teminste dat, dat het is hihi )

13. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Hallo ik ben nieuw hier, ben wel al even aan het mee lezen maar heb me nu ook maar aangemeld. Ik heb ook al even behoorlijk buikpijn, dit weekend is mijn NOD dag en ben heel benieuwd, Heb ongeveer 1,5 week al buikpijn, heb het veel koud, en ben ook wel emotioneel, ben echt heel benieuwd, maar toch even volhouden :)

14. lindsay83

lindsay83 Niet meer actief

Heel veel succes met je test Renaat! Hoop dat je positief test!

15. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    En weer een feest der herkenning :), ook hier een rommelende buik (ook veel last van de darmen) en afscheiding, maar niet klagen het is voor een goed doel! :D Wat ik ook heb is dat mijn buik (deel onder m'n navel) in de loop van de dag steeds dikker werd, nu al dikker als m'n vetrol erboven, hahaha! En die man van mij maar zeggen dat het niet zo vaart zal lopen, hij weet niet wat hij ziet als hij straks weer thuis komt!

16. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Bedankt Lindsay ben echt benieuwd, heb nog steeds buikpijn, en af en toe steken in borsten, Mir 81 voor jou ook spannend dus, wanneer ga je testen? Moest vanmorgen bij een vieze prullenbak lucht ook al over mijn nek, er kwam alleen niks uit. Mijn vriend denkt ook dat het niet zo een vaart loopt...

17. lindsay83

lindsay83 Niet meer actief

Hoi Renaat,
    Ben erg benieuwd of je al een test gedaan hebt??

18. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Buikpijn heb ik ook sinds een week.
    Het gevoel dat je idd ongesteld moet worden, wat een naar gevoel...
    En daardoor ook heel erg veel last van mijn onderrug, ik heb gisteren de hele avond en nacht met een pittenzakje op mijn rug gelegen.
    Gelukkig helpt dat wel!
    En die darmen....ook hier helemaal in de war. Af en toe word ik er gewoon beroerd van op de wc...maar idd....alles voor een goed doel!:)

19. romy86

romy86 Lid

28 sep 2012
    9
    0
    0
    van alles
    beuningen
    Moet zegge dat ook ik de pijn en witte vloed herken. Maar dat werkt soms wel op de zenuwen. maar dan denk ik geen bloed is goed!! Wel gerustellend om te lezen dat je er nie alleen voor staat

20. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Hoi lindsay ik heb gisteren en test gedaan en die was negatief, maar ben nog steedsniet ongesteld, en morgen is de uiterste dag dat ik mijn menstruatie krijg, het kan wat wisselen bij mij.had gisteren ook midden op de getest, en veel gedronken, maar ik was zo benieuwd, vooral omdat ik zo een buikpijn heb.ik wacht morgen nog af en dan test ik dinsdag ochtend, nog even spannend dus.jij trouwens van harte gefeliciteerd hè.

Deel Deze Pagina