Hoe verder mn zwangerschap vordert, hoe vreselijker mn dromen worden Zo droomde ik een paar weken geleden dat ik verkracht werd en dat mn vriend gewoon rustig toe stond te kijken nouja zeg! En van het weekend heb ik iets gedroomd wat ik nu nog steeds niet uit mn hoofd krijg...krijg er weer rillingen van als ik eraan denk. Ik droomde dat mn hele gehemelte weg was. Vanuit mn neusgaten kon je zo in mn keel kijken en daar zag ik allemaal tampons aan een touwtje hangen vol met snot en bloed Te smerig voor woorden! Hoe verzin je het überhaupt Ben ik nu zo raar of hebben meer zwangere vrouwen last van bizarre dromen
wil je niet bang maken hoor maar zo'n droom heb ik ook gehad in de zwangerschap van mijn dochtertje dat ik een kindje op schoot had met een hazelipje en zag het gezichtje niet bij mij had ze de handjes voor der gezicht en hebben ze niet verder gekeken maar bleek dus bij de geboorte dat dat mijn dochtertje was maar een open gehemelte kunnen ze niet zien op een echo dat zie je pas bij de geboorte en ja ik heb ook wel meer enge dromen gehad
Yup, hier ook! Echt heel bizar en soms ook heel akelig! Ik droomde een keer dat mijn katje van 6 mdn was doorboord met een harpoen en al zijn darmen eruit hingen, die ik probeerde terug te stoppen... En van de week dat ik een affaire had met mijn eigen vriend... Heel veel zwangere vrouwen hebben er last van...je kunt er volgens mij ook heel weinig aan doen, behalve het maar proberen naast je neer te leggen. Komt door de hormonen. Ik droomde vaak ook heel akelig vlak voor ik ongesteld moest worden...
Vertelde het gister aan mn vriend en ook dat ik er bang voor was dat het iets voorspellends was Mn echo's zagen er perfect uit...Ook de 3d en het gezichtje vol in beeld. Maak me nu wel zorgen Edit: Moet er nu wel even bijzeggen dat ik zelf de laatste tijd veel last heb van mn neus. Erg droog en snuit iedere ochtend een beetje bloed (heb er vaker last van gehad ivm scheef neusschotje)...misschien heeft het daar dan iets mee te maken.
sorry meis nogmaals wou je niet bang maken gelukkig zag het gezichtje er mooi uit is ook een hele kleine kans hoor dat alleen de gehemelte open is mischien dat je droom daar ook wel mee te maken heeft met je eigen neus
Ik heb ook de meest biazare dromen gehad... Als ik zown droom heb gehad ben ik ook de hele dag vvan de kaart...Vreemd!
Die dromen kunnen ook komen doordat je het te warm hebt in bed... Hier namelijk altijd last van zodra het iets te warm word in ons nestje
Heb zelf ook de engste, raarste dromen. Ja het kan voorspellend zijn maar die kans is niet zo groot lijkt me. Omdat heel veel zwangere vrouwen eng en raar dromen en ze gelukkig niet uitkomen. Het is normaal dat je zulke dromen hebt.
Mijn schoonzus heeft een broertje met een hazelipje en open gehemelte en dit konden ze al vroeg op de echo zien dus het kan wel. Ik droom ook heel raar elke nacht, zal aan de hormonen liggen.
hihi. heb gisteren ook ffs weer fijn gedroomt. dat er een ijzerdraadje in mijn gehemelte vast zat. en dat mijn man dat er uit trok met een knijptang. maar er kwam geen end aan dat stuk ijzerdraad. mijn gehemelte scheurde helemaal open. lekker verhaaltje. dan slaap je eerst ffs niet hoor.
Sommige psychologen zeggen dat het goed is dat je over je angsten droomt en zeker die mbt je kindje. Omdat je dan al een heleboel angsten hebt verwerkt (daar zijn dromen immers voor, om te verwerken) en je daardoor minder zou blokkeren bij de bevalling en die beter zou verlopen. Hoe dan ook: blijkbaar heb je angsten die je in je slaap verwerkt en dat is alleen maar goed hoor! En zeker niet voorspellend ofzo.
als hij een spleet in z'n lipje heeft wel maar een open gehemelte zie je niet op een echo ze kunnen niet in de mond kijken
Ja zijn lipje was gespleten en het voorste deel van zijn neusje was er gewoon niet, dus geen neusgaten.
ik droomde vannacht dat ik een mijn baby was geboren, gisteren en ik wist er niks meer van. Het kindje had 4 neusvleugels... wat is dat toch met neuzen en monden?
Bij mij gelukkig (nog) niks eng over neuzen enzo, maar bij mij zijn intussen al mijn exen al wel een keer voorbij gekomen in mijn dromen.. Ook heb ik een tijd veel sexueel getinte dromen gehad, maar dat is nu al een paar weekjes geleden. Dat laatste niet in combinatie met die exen hoor overigens haha.
Ik ook! Of heel bizar/akelig, of heel seksueel.. Het dromen inderdaad over mismakingen aan je kindjes, miskramen e.d. heeft waarschijnlijk veel te maken met onbewuste angsten en instincten. Als je een keer zoiets droomt zou ik me niet teveel bang laten maken. Je hoort wel eens dat vrouwen voorspellend dromen over hun kindje, maar het meest logische is inderdaad het verwerken (sprak de psycholoog )
Ik zat gisteren ineens te denken. Ik droomde gelukkig niet over mn kindje maar over mezelf....dus als het wat voorspellends zou zijn, dan zou dat over mezelf moeten gaan toch Nouja laten we het beste er maar van hopen. Overigens heb ik met 16/17 weken over een zoontje gedroomd en we krijgen toch 100% zeker een meisje Lastig hoor die hormonen als ze zelfs doorgaan in je slaap
Ochja, ik heb ook al gedroomd dat mn ventje verliefd was op een ander maar niet wilde vertellen op wie.. Ik paniek ben ik toen gaan fietsen in mn pyjama... Ik kwam uitgeput aan bij mijn ex omdat ik simpelweg niet verder kon fietsen van vermoeidheid, waar vervolgens brand uitbrak en we onmogelijk weg konden. Ik werd met hartkloppingen wakker zeg brrr. Eergister droomde ik dat ik iemand anders in mijn plaats naar de 20 weken echo liet gaan onder t mom van "tis toch allemaal maar van t zelfde". Zij kwam me later foto's brengen van ons kindje.. Het wordt steeds gekker joh!
Hier nog een dromer...gelukkig geen enge dromen, wel veel en rare dromen. Ben nu pas 10 weken, maar bij mijn vorige zwangerschappen droomde ik op het laatst altijd dat ik mijn baby was vergeten. Hele dag in bed, geen eten, geen schone luier. Of baby gewoon kwijt! Zelfs wel eens gehad dat ik in mijn slaap aan de wandel ging op zoek naar mijn kind (die natuurlijk nog gewoon veilig in het buikje zat) en dan wordt je ergens halverwege de trap of in de keuken wakker...haha. Volgens mij is het volkomen normaal.....enne het zou idd wel eens kunnen dat ik ook meer en heftiger droom als het erg warm is in mijn bedje...of ik krijg het warm van mijn dromen, dat kan natuurlijk ook. Groetjes, Pippa