ongesteld en toch zwanger, wie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door buikje123, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    lieve mensen,

Om een lang verhaal even wat korter te maken, ik ben vorige maand gewoon ongesteld geworden, wel iets minder bloed dan normaal, meer bruin bloed maar toch eigenlijk wel bijna vergelijkbaar met een normale menstruatie, hij was wel 3 dagen te vroeg. Ik heb toch getest en 1 kruidvat test was voor mijn NOD heeeeel licht positief, daarna clearblue die zegt of je zwanger bent op mijn NOD en was negatief en nog een kruidvat test zoooooo erg licht dat ik dacht dat hij eigenlijk gewoon negatief was.
    Nou niet zwanger dus dacht ik, ook omdat ik gewoon bloed verloor.
    Nu is het 2 dikke weken na mijn NOD en heb ik zoveel klachten, ik moet enorme veel plassen, ben heel erg duizelig en misselijk met vlagen. Heb een enorme eetlust, vooral trek in vet eten!
    Ik heb ook vage ongesteldheidspijntjes in mijn buik en onderrug terwijl ik helemaal niet ongesteld moet worden.
    Nou ik heb vanmiddag maar weer een kv 2 voor 5 gedaan omdat ik gek werd van die onzekerheid en ik me zo zwanger voel eigenlijk.
    Nou deze test was positief, echt een duidelijke lichtrose streep, even breed als de controle streep. Hij verscheen wel pas na kleine 10 min dus ik houd het in mn achterhoofd dat hij negatief kan zijn. Alhoewel een indrooglijntje toch niet rose kan zijn en ook nog eens even breed? Morgenochtend nog maar eentje doen. Hij is wel duidelijker dan hij ooit is geweest en ik vraag me ook af hoelang ik dan zwanger zou zijn als dat zo is? Want ik denk zelf dat ik al vorige maand zwanger ben geraakt, anders kan ik nu nooit positief testen als mijn NOD pas de 16e of de 17e is?

Maak ik dan gewoon langzaam HCG aan? En hoe kan ik nou gewoon menstrueren? Zo onzeker word ik ervan. Ik ga morgenochtend ook de huisarts bellen.
    Wie herkent dit misschien?

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Misschien is het een innestelingsbloeding geweest. Heb ik ook gehad. Ik dacht dat het een menstruatie was maar wat jij zei wat minder en wat meer bruin achtig. Maar ook wel gewoon bloed.

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dat je bloed verliest bij een zwangerschap kan heel goed... er kunnen verschillende redenen voor zijn...

Heb je een foto van je test van vandaag??

Ikzelf heb het ook wel gehad hoor.. lichtere bloeding dan normaal en de klachten die bleven.. ook erg onzeker.. hier was de test echter negatief en ik was dan ook neit zwanger.. maar goed.. ik snap je onzekerheid dus wel..

morgen vroeg maar weer een testje...ben benieuwd....het kan iig wel..

4. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    buikje, heb je een foto van je test vandaag ? Denk echt dat je zwanger bent als je 2 streepjes ziet... Zou als ik jou was huisarts bellen om daar te laten testen. Een vriendin van mij was ook zwanger en testte steeds negatief toen ze uiteindelijk werd doorverwezen naar gyneacoloog bleek ze al 3 maanden zwanger te zijn!!
    Succes meid :)

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik heb geen foto maar na kleine 10 minuutjes(ja ik weet het, geen 5, is dat erg?is het dan geen indroogstreep?) kwam er een even brede streep met rose kleur(lichtrose) die na half uurtje weer weg was(die kleur). nu staat er wel de streep nog, even dik en even breed..

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik heb laatst ergens iets gelezen over pseudo-menstruatie, dat is een lichte ongi aan t begin van je zwangerschap, rond je nod. volgens die site is een innestelingsbloeding 5 tot 10 dagen na ei, en anders noemen ze het dus pseudomenstruatie. je zou dus zwanger kunnen zijn

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    bedankt, dat ga ik eens even opzoeken.. t was inderdaad 3 dagen voor nod en wel iets lichter.. meer bruin ook..

8. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ik heb het ook gehad, test was gewoon roze en na een half uurtje / uurtje was de kleur weg en helaas dus vals positief!
    dit was met kv 2 voor 5
    Maar ik hoop van harte dat je zwanger bent hoor!!!!
    Succes morgenvroeg!

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    vanochtend weer negatief. gisteren dus waarschijnlijk gewoon vals positief. er stond gister gewoon een rose streep. belachelijk eigenlijk he?

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    He buikje,

Dan weet ik het ook niet hoor... misschien even een testje bij je HA laten doen!!!!!

11. Chai

Chai Niet meer actief

Denk dat je jezelf een beetje aan het gekmaken bent.

Ik weet niet of je in een ontpil fase zit op dit moment, maar dat zou een hoop kunnen verklaren.

Lijkt mij als je zwanger bent dat de test dan donkerder was inplaats van andersom, tevroeg testen zorgt voor een hoop verwarring altijd.

12. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    He, wel balen hoor! Eerst een schijnbaar duidelijke posi test, en dan toch weer negatief... Niet leuk voor je...

13. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja je zou denken dat er sochtends juist meer kans op een streep was, maar nee, helemaal wit..
    toch misschien maar even langs de huisarts ja

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Succes :)

15. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    #15 buikje123, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
    te vroeg testen is het denk ik niet, het is 2 weken na nod..

16. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    #16 buikje123, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
    dankjewel! ik bent trouwens al 1,5 jaar van de pil af, weet niet of je dan nog aan het ontpillen kan zijn?

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Zo geweldig zijn die KV testen niet, hoor.

Ik heb er ooit 4x vals positief mee getest en was toen niet zwanger.

18. Sammy82

Sammy82 Lid

18 jan 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er staat bij die testen van kruidvat in de bijsluiter dat je ze na 5 minuten niet meer mag aflezen omdat de teststreep dan kan verkleuren terwijl je niet zwanger bent. Ik kan me voorstellen dat je het verwarrend en vervelend vindt!

Deel Deze Pagina