Hallo allemaal! Ik ben nu 3 dagen overtijd berekend met mn langste cyclus van 32 dagen, normaal is deze 28 dagen. Ik heb van dag 18 t/m 22 roze tot helderrood bloed verloren zonder stolsels. Dit was de eerste x in mijn leven dat ik voor mn nod bloed verloor! Als dit toch een ongie zou zijn geweest, dan zou ik deze week weer mn ei hebben. Nu heb ik getest en t resultaat is: Zwangerschapstest negatief Ovulatietest dik positief Ik heb nog nooit zo snel een dikke vette positieve ovutest gehad. Toen de urine erdoorheen trok werd ie meteen donkerpaars!! Ook was het bloedverlies eigenlijk te weinig om voor een ongie aan te zien Wat is nu wijsheid: afwachten? Of toch weer flink klussen?? Ik snap er niks meer van!!
@Kwebbel: ik heb de kv 2v5 gebruikt...die schijnt normaal wel gevoelig genoeg te zijn toch..? @semfrummel: ja dat is t hem nou juist! De ene dag voel k me zwanger en de andere dag twijfel ik weer of het toch geen ongie is geweest. Maar vanmorgen dacht ik, ik test gewoon met ze,allebei! En heeel toevallig VANDAAG geeft de ovutest direct dik positief aan (zou dan nu op dag 17 zitten...) PFFFFFF
@Kwebbel: ja dat dacht ik toch ook! Ik denk dat ik wat ovutesten ga halen en de komende dagen ff blijf testen. Kijken wat er gebeurd. En natuurlijk voor de zekerheid flink klussen haha