Hoi allemaal.Ik denk dat ik niet zwanger ben deze maand. Bij mijn eerste zwangerschap had ik echt krampen en innestelingsbloeding maar dat heb ik nu allemaal niet. Gister wel wat lichte steekjes in mijn buik maar ik zie het somber in. Er is ook 1 positieve kant als het niet zo is want volgend weekend is het kermis en dan kan ik nog ff lekker een biertje doen. Nou ja,we blijven rustig wachten over een dag of 8 kan ik testen. Nou groeten...
Nou wat ik begreep heb je al een zwangerschap achter de rug,maar wat ik nu inmiddels weet en heb ondervonden dat je het echt niet met elkaar kan vergelijken. Ik dacht ook onee bij de eerste was dat veel anders,maar het is al vanaf het begin heel anders ik heb nu andere kenmerken van het zwanger zijn als bij de eerste. Dus wie weet,ikhad de bewuste maand ook het gevoel dat het niet raak zou zijn en zie mijn banner,ik hoop dat je snel een +test in je handen mag hebben. Groetjes jeslin
ik heb ook gelezen dat de tweede zwangerschap heel erg anders kan zijn. hoop voor je dat je toch een positieve test hebt. heel veel succes. hoop dat wij ook snel een positieve test hebben, maar we zitten pas in ronde 1.
Nou ik heb ook wat bruinverlies gehad en beetje bloed op mijn innestelingsdag. Vandaag ook weer en ik dacht alweer dat ik ongi zou worden maar voelde me zo apart. Net even getest en had toch echt een positieve test!