Cyclus anders na bevalling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marley, 5 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Voor mijn zwangerschap was ik gigantisch onregelmatig ongesteld, zwanger geworden in een cyclus van meer dan100 dagen. Nu vandaag voor het eerst weer ongesteld. Ben helemaal blij want we willen graag een tweede en nu kunnen we weer aan de slag ;)
    Maar ik ben benieuwd of cyclussen veranderen na een zwangerschap.

2. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ik ook! Benieuwd, bedoel ik. Ben 14 dagen geleden voor het eerst weer ongesteld geweest en ben erg benieuwd of ik nu een andere (regelmatigere) cyclus heb. Hoop het wel! Spannend Marley, een tweede :)

3. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28

Jaaaaa heeeel spannend!! Kan niet wachten.. Jij ook voor een tweede??

4. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Voor mijn eerste zwangerschap was cyclus drama! De cyclus waarin ik uiteindelijk zwanger werd was 55 dagen. Na de bevalling keurig 26/27 dagen en dat is zo gebleven dus mijn lijf is een soort van gereset lijkt wel!

5. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Dat bied hoop... Dat zou heel fijn zijn als het zo was..

6. Ilja1983

Ilja1983 Actief lid

2 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij precies hetzelfde! Voor de zwangerschap van m'n eerste altijd heel onregelmatig, dan weer 8 weken, dan weer 6 weken. En nu was m'n eerste cyclus na stoppen met de pil 28 dagen, zo blij mee!
    Hoop dat het bij jou ook zo mag gaan.

7. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Sorry hier niet zo positief bericht.

Voor de eerste zwangerschap altijd 28/29 dagen ( heeft 2,5 jaar geduurd voordat ik zwanger raakte )
    Na de eerste bevalling 2 keer ongesteld geworden 48 en 31 dagen en weer zwanger. En nu is het een ramp na mijn bevalling en ben er achter gekomen een LF te hebben van max 10-11 dagen.
    Dus hier juist na de bevalling minder regelmatig en nog nooit zo lange cyclus gehad. Hoop dat het verandert.

Succes met zwanger raken :)

8. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Hier ook hoor! Voor mn bevalling was ik erg onregelmatig en gingen mn cyclussen van 29 tot 69 dagen. Geen pijl op te trekken. Uiteindelijk in een cyclus van 40 dagen zwanger geraakt na ruim een jaar. Na de bevalling is mn langste cyclus tot nu toe 33 dagen geweest :) Kortste 27 dagen. Sinds mn bevalling ook niet meer aan de pil gegaan want dit wil ik niet verpesten. En het is ook wel erg fijn nu we plannen voor een 2de hebben. Dan heb ik het gevoel dat we wat meer kans hebben (of nou ja, vaker)

9. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    De mijne was zwaar onregelmatig voor eerste zw en nu gewoon regelmatig 35 dagen.

10. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Hoi hoi
    Hier voor zwangerschap drama...soms maanden niet soms. Hele lange cyclus. Na bevalling regelmaat gelukkig van 30-32 een keer wat langer door verwijdering koperspiraal :) heerlijk die regelmaat

Deel Deze Pagina