Vroege menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IH88, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IH88

IH88 Lid

22 nov 2015
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Normaal gesproken heb ik een cyclus van 28 dagen, waarbij ik de klok er bijna op gelijk kan zetten wanneer ik ongesteld ga worden.
    Nu mijn man en ik weer bezig zijn om zwanger te worden, word ik voor de tweede achtereenvolgende keer bijna een week eerder ongesteld.
    Mijn NOD is 14 februari, maar afgelopen zondag al wat bloedverlies gehad. Het schommelt heen en weer tussen helder bloed en bruin, echt doorgebroken is het nog niet, maar toch is het anders dan wat ik gewend ben.
    Iemand ideeën hoe dit zou kunnen?

Bedankt alvast!

2. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Hmmm innestelingsbloeding misschien? Maar voor de 2e keer kan dat dan niet... Ik ben zelf ook ineens 5 dagen eerder terwijl ik normaal een heel regelmatige cyclus heb, begreep ik ook al niet.

3. IH88

IH88 Lid

22 nov 2015
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook continue tekenen aan het 'zoeken' of het toch een innestelingsbloeding is. Helaas verder totaal geen zwangerschapssymptomen en vorige maand ook vroege menstruatie :(

4. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Tsja je zou rond je NOD altijd kunnen testen om het 100% zeker te weten, maar waarschijnlijk toch nu een onregelmatige cyclus? Daar lijkt het bij mij wel op in elk geval. Zat steeds rond de 28 dagen en toen ineens 33 en nu 25. Zou vast kunnen dat het niet altijd even regelmatig blijft denk ik.

Deel Deze Pagina