Ff een vraagje. Ik heb knallende hoofdpijn maar ik weet dus niet of ik paracetamol mag nemen nu. In de bijsluiter staat dat het alleen mag op advies van de huisarts maar om nu hier voor de huisartsenpost te bellen.... Weet iemand of ik dit gewoon mag nemen? Liefs,Denise
Kga z enu toch maar innemen,heb nu al lang genoeg gehoopt dat het over zou gaan zonder! Ik pak zowiezo liever geen pillen mja soms heb je geen keus Zal wel door de warmte komen denk ik dat ik hoofdpijn heb!
Ik en zon ppfff haha! Moet er echt weer aan wennen! Vindt het zowiezo wel pittig nu ik zwanger ben en dan die hoofdpijn erbij! Tref het wel haha!!!
Volgens mij mag je er maximaal 4 per dag. Ik had zo'n pijn bij de miskraam terwijl het kindje nu er nog zat en de vk vertelde mij dit toen. Ik zou er ook voorzichtig mee zijn hoor..net zo eigenwijs als jij. Succes met de hoofdpijn. Groetjes Senseemillia
Je mag zelfs tot 6 paracetamollen per dag! Maar minder is natuurlijk beter. Ook ik heb nu meer last van hoofdpijn met die warmte.. kan er normaal al niet zo goed tegen en nu al helemaal niet. Gelukkig ga ik over 2 weken al met verlof.. dus ik moet nog even volhouden! Denise, werkt water drinken niet tegen je hoofdpijn?
Paracetamol mag je slikken tot een maximum van 4 keer per dag twee tabletten tegelijk, om de 6 uur ingenomen. Probeer wel of je met minder kan, hoe minder, hoe beter. (bij het topic vd verloskundige vandaan gehaald )
wat raar ik hoorde laatst van vk dat je er max 6 per dag mag. maar zoveel heb ik er gelukkig nog nooit hoeven slikken per dag. ik hoop dat je hoofdpijn nu over is denise
Ik heb ze uiteindelijk niet meer gepakt. Ik ben wat dat betreft stront eigenwijs hoor! Maar het idee dat het mag is toch wel fijn! Je hoort zoveel verschillende dingen dat het wel of niet mag maar het mag dus blijkbaar wel Gelukkig maar
ik beld emijn huisarts om het te vragen toevallig gister heb de griep gehad. en ik had gezegd dat ik paracetamol in genomen had. ze zei eigenljk kan het geen kwaad maar het is beter om helemaal geen medicijnen in te nemen tijdens de zwangerschap dus ook geen paracetamol. Dus nu neem ik het ook niet meer in .pas als ik echt denk van nou dit trek ik echt niet meer dat ik er eentej neem. het kan geen kwaad maar liever niet innemen zei ze. kuzz loesmari
ik sinds gister ook knallende hoofdpijn, alles wat ik eet komt er na 5 minuten weer uit, zal wel aan het warme weer liggen, heb gister ook bijna de hele dag geslapen ben zo moe. maar ik heb vanochtend ook wel 1 paracetamol ingenomen ik hield het niet meer uit van de pijn had de hele nacht liggen huilen. patricia
Toen ik van de pijn niet meer kon lopen een paar weken geleden (bekkeninstabiliteit) zeiden ze op de huisartsenpost dat ik geen pijnstillers mocht nemen alleen paracetamol, maximaal 6 per dag...