Eigenlijk een vraag voor de zwangeren of de mensen die net een kindje hebben: Ik las op internet over de kosmobiologische vruchtbaarheid. Je zou dan een tweede eisprong hebben gerelateerd aan de stand van de maan. 85% van de onderzochte zwangerschappen zou zijn ontstaan in die kosmobiologische vruchtbare dagen. En ik ben nieuwsgierig of dit ook klopt. Op deze site kun je je kosmobiologische vruchtbaarheid uit het verleden berekenen. Zie jij of het klopt voor jou?
ik heb ff gekeken...het spijt me zeer maar ik kan geen duits...andere talen makkie maar duits nee sorry
Voor de mensen die geen Duits kennen even een korte handleiding (je hoeft hier volgens geen Duits voor te kennen): - Vul bij "Ihr Name" eventueel je naam in (niet verplicht). - Bij "Bitte hier Ihr Geburtsdatum eingeben" vul je je geboortedatum en -tijd in. Met de uitklapmenu's kies je dag, maand, jaar en ongeveer hoe laat je geboren bent. - Bij "ab" kies je via de uitklaptmenu's de maand en het jaar vanaf wanneer je de cyclusplanner wilt zien. Dus ben je vorige maand zwanger geworden, kies dan "Juni" "2008". - Vervolgens moet je nog kiezen welke berekening je wilt, daar kies je voor "Ich will schwanger werden". - Klik op de knop "Berechnen". Je krijgt dan in een nieuw schermpje de berekening te zien met een "Beginn" "Mondphasen Empfängniszeitpunkt" en "Ende" voor de drie maanden vanaf de opgegeven datum bij "ab" (zie boven). Het donkerblauwe gedeelte met het streepje bovenin elk overzichtje is je kosmobiologische vruchtbaarheid.
volgens dat ding was mijn vruchtbare periode van 5 tot 8 juni...laat ik nou pas op 14 juni m'n ei hebben gehad En we hebben het toch goed gedaan, anders had ik niet positief getest!
Nope klopte niet. Ben ergens eind februari 2007 zwanger geraakt en dat ligt precies tussen de vruchtbare dagen in maart en februari....
Bij mij klopte het ook niet. Hij zei dat ik tussen 24 en 26 mei zwanger ben geraakt, maar op 24 mei testte ik al positief .
Bij mij klopt het ook niet. Bij mij geeft de berekening de vruchtbare dagen op 11-13 juli 2007. Wij hadden de punctie en bevruchting op 6 juli '07, de terugplaatsing op 9 juli & de positieve test op de 23e. Ik geloof er ook niet zo in. Je hebt toch helemaal geen 2e eisprong, dat kan medisch gezien niet eens! Zeker als je in de mm zit wordt dit allemaal nauwkeurig gevolgd en bijgehouden, dus ik doe het af als onzin...
Bij mij kan het weleens kloppen, namelijk tussen 29 mei en 1 juni! Toeval lijkt me, maar wel grappig.
Hallo Is het dan niet zo dat als je eisprong samen valt met de kosmobiologische eisprong je de meeste kans hebt om zwanger te raken? groetjes Anneh
Besonders hoch wird die Warscheinlichkeit einer Schwangerschaft, wenn beide Zyklen gleichzeitig Empfängnis-Tage anzeigen.
Mijn kosmobiologische vruchtbaarheid zit iedere keer aan het einde van mijn ongi Misschien dat het daarom niet lukt .
hahaha, zou bij mij precies hebben geklopt, maar gezien alle bovenstaande reacties zal het wel toeval zijn
hihhi bij mij geeft ie precies aan wanneer ik mijn ei verwacht en ook heb gekregen in de vorige rondes, klopt dus wel in mijn geval! vaag!