Hallo mensen.. Ik ga me vandaag testen maar... Ik heb heel erg last van een jeukende buik.. Kan dat ook een symptoom zijn? Ik hoop dat iemand me kan helpen. Liefs, Geraldine
Hoi Geraldine, nu je over tijd bent is een test wel handig toch? Ik heb geen jeuk, maar het gevoel alsof er van binnen iets naar buiten staat te trappen. Ik moet zelfs soms mijn handen onder mijn buik leggen (ben nogal dikje) om de druk te verlichten. Succes met je test!
Ik zou het niet weten maar mijn buik jeukt ook enorm,terwijl ik daar normaal nooit last van heb Maar 6 sept.mijn nod dus ik wacht maar weer rustig af.
Meiden, ik wil jullie niet verkeerde ideeen brengen hoor maar een vriendin van me had dat ook een paar dagen en daarna kreeg ze lichte uitslag op haar buik toen ze pril zwanger was dat noemen ze zwangerschaps exceem. dus het zou een symptoom kunnen zijn. Het hoeft natuurlijk niet he. kan ook net zo goed iets anders zijn hoor.
Jeukede buik............... jaaaaaaaaaaaaaaa Dat heb ik ook heeeeeeeel vervelend, het is bij mij vooral op mijn bikini lijn zeg maar... erg irri hahahhaahhahahahaha
hey wat grappig noesje..ik heb dus een raar soort eczeem op mijn gezicht gehad..en ik was toen dus zwanger..wat ik overigens niet wist toen...het was echt afgrijzelijk leek net alsof ik onder de acne zat en snapte niet waar het vandaan kwam..het zat er zomaar opeens sochtends
Ik heb ook lichte uitslag op mijn buik nu.. Sinds een dag of 3 ofzo, niet veel ofzo, maar het zit er wel..
Bij mij ook rond de navel.. En de uitslag zit daar ook voornamelijk.. maar het is niet echt erg jeukend zeg maar. Maar een beetje een zacht kriebelend gevoel ofzo.. weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen haha