misselijk, duizelig, dan bijna flauwvallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door simple, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

    simple Bekend lid

    3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

    Ik heb de laatste 2 weken regelmatig dat ik misselijk wordt, dan duizelig en dan moet ik echt gaan zitten en voorover buigen anders val ik weg heb ik het idee. Is dit herkenbaar of moet ik hiermee naar de dokter? Ik ben niet iemand die zo snel belt, als dit bij de zwangerschap hoort is het oke. Dan moet ik er gewoon aan wennen, ik maak me ook geen zorgen ofzo.
     
  2. Juudje79

    Juudje79 Actief lid

    18 okt 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar zou i k wel mee naar de huisarts gaan en even je HB o.d. prikken . Paar simpele staaltabletten omdat bv je HB te laag is is dan de oplossing.

    Maar actie en maandag naar de huisarts
     
  3. Duma

    Duma Bekend lid

    13 sep 2007
    973
    908
    93
    Heb ik ook, als ik erge trek heb.
    Als ik dan wat eet, is het weer goed.
     
  4. MMarinka

    MMarinka Actief lid

    17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Ik zou naar de huisarts gaan. En vraag of hij je bloeddruk en je suiker wil meten.

    Lage bloeddruk: Duizelig en bijna flauwvallen
    Suiker: misselijk, honger en na het eten weer beter voelen.

    Zou ik toch even na vragen beter safe than sorry!!


    XXXX

    Marinka!
     
  5. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi simple,

    Heb ik ook gehad, ben er wel mee naar de ha geweest, die het serieus genoeg vond om me door te sturen naar het zh. Bij mij was het een lage bloeddruk. Kunnen ze helaas niets aan doen, maar het gaat vanzelf over.
    Mijn advies: wel even naar de ha gaan, idd suiker, bloeddruk, hb laten meten. Misschien kunnen ze er niets aan doen, maar dan weet je iig wat is. Succes!
     
  6. MMarinka

    MMarinka Actief lid

    17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Mocht het een lage bloeddruk zijn vraaag dan of je dingen kunt eten om hem omhoogte te helpen bijv. zoute drop maar eerst overleggen!!

    XXX

    Marinka!
     
  7. schaapje84

    schaapje84 Fanatiek lid

    22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Heb ik ook heel veel gehad tijdens de zwangerschap, heb je al bij de vlos eens bloed laten prikken?

    Anders bel eve de vlos, misschien kun je nog een keer prikken, als je bloed in orde is en je bloeddruk ook (mag best laag zijn, verklaart dit ook) dan is het niets anders dan vervelend dat je van dit zwangeschapskwaaltje last hebt.
    Spirulina tabletten wil wel helpen, mag gewoon tijdens de zwangerschap kun je bij kruitvat halen, heb ik toen ook op advies van de vlos gehaald.

    Succes!
     

Deel Deze Pagina