Pff,nog meer mensen ziek hier? In Juli!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Loe, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Zijn er nog meer mensen ziek hier? Absurd vind ik het eigenlijk :x:), in juli. Ben super verkouden, heb keelpijn en hoofdpijn. Zoontje ook al ziek, inclusief antibioticakuur. Hoop dat ik hetzelfde virus heb, anders kunnen we nog wel eens langer aan de beurt zijn.;)
    Nog iemand verkouden/griep/ellendig of moet ik me toch aan het gevoel vasthouden dat we de enige zijn?:$:(

In juli!!!:x (Stom weer)

Zo, moest het even kwijt.:p

2. Hier de buuf ook al, ik ook, manlief ook en hoor wel meer mensen hier ;)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier ook onwijs verkouden. Het lijkt wel herfst! (zal je zien dat het in september wanneer ik weer moet werken super mooi weer gaat worden ;))

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Ja ik vorige week griep compleet met overgeven en al. Heb ik normaal nooit (behalve in zw.schap), werd er helemaal chagerijnig van. Gelukkig weer over.
    Beterschap voor jou en je zoontje!!

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ook ziek geweest. Dezelfde symptomen als jij. En nergens zin in.

6. Loe

Loe Niet meer actief

dank je wel. ik vind t ook echt ellendig zeg.

7. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    hier ook, alleen dan geen zere keel maar overgeven, diarree en nergens zin in. Mijn dochter heeft de hele week al als een zak meel bij mij op schoot gehangen... Was een erg besmettelijk virusje, de hele familie heeft het!

beterschap voor jou!

8. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    ik nog niet maar mijn man is flink ziek geweest en onze dochter is nu verkouden.

9. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik ook, getver.. Maar heb al sinds december 2009 geen verkoudheidje meer gehad, dus zal het wel gewoon weer tijd zijn denk ik. Baal er wel enorm van!!

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Hier een zieke dochter. Die ligt met 39 graden koorts op de bank.

11. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    hier ook flink verkouden ;)

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja hier.... keelontsteking.
    Zoontje ook, met koorts erbij.

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ooo wat goed ik ben niet de enige hahaha. Wat een ellende he? Ik vrees dat ik het van mijn nichtje heb, een dag erna kreeg Zoë er beetje last van (die is nu alleen nog en klein beetje verkouden) en ik zit er nu na een week nog mee. Bleh.

14. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Alledrie al een week zwaar verkouden hier. Zoontje ook koorts gehad en wij keelpijn hoofdpijn en heeeel veel snot. Tijd voor wat lekkere warme zonnestraaltjes!

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hier zijn de ook strontverkouden en vorige week hadden we allemaal een buikgriep. Dochterlief is gelukkig wel van dr verkoudheid af nu, alleen vriendlief en ik lijken er maar niet vanaf te komen. Echt ontzettend ... aangezien we maandag ook nog op vakantie gaan!

16. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

ja hier ook. Ik ben ontzettend verkouden en idd ook enorme hoofdpijn.

Zoontje is hartstikke ziek en ligt momenteel met 40.6 graden koorts in bed

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier zijn ze ook geveld door de buikgriep... Mijn man al sinds maandag... de jongste twee allebei een keer flink overgegeven en diarree maar verder wel goed van zin (en ze zijn diarree gewend).
    Mijn zusje en haar vriend ook geveld.

Ben blij dat we nu niet op vakantie zijn (ivm familieomstandigheden). maar eerlijk gezegd baal ik wel dat ik niet zoveel mag doen maar nu wel alles op mijn schouders terecht komt waardoor ik meer moet doen dan ik mag... en dan bedenkt je jongste dochter ook nog eens om de laatste dagen snachts maar even lekker 2 uur wakker te zijn :S

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ziek wil ik het nog niet noemen maar ik ben zeker niet lekker... vanuit het niets snotverkouden, hoofdpijn en last van mijn buik met misselijkheid. Ik ben echt nooit ziek!! Zo gek dit.. en dat in juli!
    Nu maar alles gehaald voor een grote pan kippesoep ;)

19. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik dacht dat het kwam omdat ik voor het eerst naar buiten was geweest, na een week binnen geweest te zijn na de bevalling...maar het schijnt dus gewoon te heersen :D Raar weer .... Zomer in Nederland! op en top pfffff

20. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja mijn zoontje begint ook wat verkouden te worden , maarja wat wil je met dit nare weer

Deel Deze Pagina