Onze lieve schat heeft de nare gewoonte om zijn tanden in zijn bedje/box te zetten. Ik kan wel boos worden en er iets van zeggen maar dat duurt 2 tellen en hij zet zijn tanden er al weer in. Heeft iemand de oplossing om hier van af te komen. Meneertje schijnt het zo lekker te vinden, de stukjes hout kan ik regelmatig in zijn bed terug vinden.
hier ook delen lak van zijn bedje af ik zou niet weten wat is er aan kan doen. ik zat dus ook te denken hoe en wat. je hebt van die bijt randen maar daar heeft die van mij echt lak aan die drukt ze er van af
Hoi, die van mij doet dat ook. Ik ben al een tijdje op zoek naar die beschermranden voor het bed. Maar kan ze nergens vinden. Hebben jullie misschien een idee?? Het is wel nog de bedoeling dat het bedje nog voor een nummer 2 meegaat....
Mijn ouders hebben vroeger voor mijn broertje, een bezemsteel ertussen gezet (tussen hoofd -en voeteneinde). Een blanke, ongelakte bezemsteel. Dat is ongevaarlijk en het bedje blijft heel! Misschien een idee
bij de Ikea hebben ze van die randen. Ik had ze ook gehaald maar helaas is de rand van ons ledikantje te dik. Groetjes Kim
bij ikea kun je van die dingen halen wat je over het rand van het bed kunt schuiven dan kauwen ze geen hout meer
je maar dan moeten ze wel passen en je moet geen brede bed rand hebben want dan kauwen ze er nog langs
Hier ook een bedkluiver.....zowel hoofd als achterkant. Hebben de kribbebijter aangeschaft. In eerste instantie niet succes vol omdat hij met zijn ondertanden de rand weer los beet een dus ook weer het hout te pakken kreeg. Een nieuwe besteld en deze anders geplakt dan geadviseerd word en dat is succes vol!!!!! RANDBESCHERMS
Jammer, lees dit net te laat, ben gister bij Ikea geweest. Ik ga van de week nog wel even terug om te kijken of ik ze kan vinden. Dat bed wordt met de dag kaler Bedankt
Dat heeft mijn dochter ook gedaan, leek me niet echt gezond want hier beet ze ook de verf eraf. Heb ze toen een poos in het campingbedje gelegd en na een paar weken was ze het vergeten en sliep ze weer heerlijk in haar eigen bedje.