Hallo allemaal, Donderdag had ik ongi. moeten worden, hier is nog helemaal geen sprake van. Wel heb ik last van een opgeblazen gevoel in onderbuik, voelt ook een beetje aan als een zenuwachtig gevoel, meer afscheiding, voel me de laaste dagen lusteloos, vreemde smaak in de mond. Dit zouden symptomen kunnen zijn? Ik heb vrijdag een test gedaan, 1 dag na nod, negatief. Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest? Iemand die hier ervaring mee heeft?
vervelend die onzekerheid! Helaas kan het twee kanten opgaan, denk dat er niks anders op zit dat wachten en over een paar dagen nog eens testen (als je dan nog niet ongesteld bent geworden).
Hoi Bibi, frustrerend dit he?! :x Ik heb het ook een aantal keer gehad. Het kan inderdaad nog alle kanten op. Ik heb hier wel vaker gelezen dat sommige vrouwen laat positief testen. Wie weet maak je langzaam hcg aan, het is een mogelijkheid. Echter, de paar keer dat ik dit heb meegemaakt, bleken mijn negatieve testen ook echt negatief te zijn: uiteindelijk werd ik weer ongesteld. Toch vermoed ik dat er misschien wel sprake is geweest van een bevruchting, maar dat het niet heeft doorgezet. Ik heb een heel regelmatige cyclus, dus het is voor mij vrij bijzonder om een uitschieter te hebben naar een 36e dag. Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt! Die onzekerheid die je nu hebt is echt niet leuk
Hey, Ik zou over een paar dagajes nog eens testen als je niet ongesteld bent geworden. Kan nog twee kanten op denk ik zo! Duim voor je! Groetjes
Hee dames. Dankje voor jullie reacties. Vanmorgen net ongi geworden helaas. Dis op naar de volgende ronde