Hoi dames, Ik heb een nare ervaring en wil die met jullie delen om erachter te komen of het normaal is of dat ik toch naar gyn moet. Ik ben op 8 januari bevallen. Ben inmiddels 12 dagen ongesteld. Niet heftig. Maar gebruik al 9 dagen de pil. Nu is het wel een lichte. Normaal als ik de pil slik ben ik na 3 dagen niet meer ongesteld. Ben niet van pil verandert. Ik blijf gewoon doorbloeden ondanks pil gebruik! Herkent iemand dit? Ik maak mij best zorgen. Afgelopen dinsdag ben ik op controle bij vk geweest en daar was alles goed. Maar was toen 8 dagen ongesteld dus weinig aandacht aan gegeven. Ik wil ook weer gezellig doen met mijn vriend, maar dat gaat nu niet. Tja, ongesteld he. Waarom heb ik dit weer? Wordt er zo onzeker van en ook verdrietig. Mis de intimiteit. Maar om hem steeds een plezier te doen met handwerk wil ik niet. Het heeft mij nu wel lang genoeg geduurd.
Ja herken het! Soms als je aan de pil begint kan je blijven bloeden tot aan de stopweek. Ik had het vorig jaar ook een keer, precies tijdens mijn trouwdag. Ik ben dus ongesteld getrouwd Ik zou je stopweek 1 week vervroegen, dan komt je ongi en daarna is het over.
Nou hier nog 1 maar dan al 20 dagen en niet zo'n klein beetje ook nee ik bloed echt leeg en dit is mijn 2de menstruatie(wel de 1ste met pil) De 1ste verliep goed en normaal. Ik heb ondertussen al een zwaardere pil gekregen van een andere HA mijn eigen HA had dat niet gedaan maar nu moet ik die zo wie zo een aantal maanden nemen en dan kan ik weer terug naar de lichtere die ik altijd heb omdat we anders teveel gaan rotzooien met mijn lichaam. Ik heb nu ook bloedarmoede omdat ik zoveel bloed,ben getest of ik geen ontsteking ofzo heb en dat heb ik niet. Als het eind deze week nog niet weg is dan krijg ik een echo maar gelukkig is het sinds gister iets minder heftig dus ik hoop dat het snel stopt want ik word er echt gek van.