Groot kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stampertje, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Vanmiddag naar de vk geweest in 5 weken tijd was mijn buik niet gegroeid daardoor gelijk naar het ziekenhuis doorgestuurd en ook omdat hij minder schopte. 3½ uur later kregen we te horen dat alles goed was. Nou blijkt hij dus te groot te zijn!!! Ben blij dat hij niet achterloopt in groei maar dat hij te groot is vind ik eigenlijk ook niets. Kan dat nou nog goed goedkomen dat hij nou langzamer gaat groeien of blijft hij groter dan gemiddeld en zullen ze hem dan eerder gaan halen door bv te strippen???

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Bedoel je dan enkel met lange benen en grote voeten? Zo ja, dan blijf ik dit onderwerp ook volgens... Ben daar zelf ook wel benieuwd naar aangezien wij dus dan in hetzelfde schuitje zitten. Rest van lijf zit wel keurig op schema, benen en voeten lopen 2 weken voor op schema.

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    nee alles loopt voor op schema

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoeveel loopt ie voor dan? En hebben ze er zelf niks over gezegd hoe nu verder etc??

5. Tese

Tese Niet meer actief

Nou mijn kleintje ligt 2 weken voor op groei en dit kan nog meer worden maar mijn gyn zegt dat ze het niet eerder gaan halen hierdoor. Ze laten haar zo lang mogelijk zitten. Bij mij komt het trouwens door zwangerschapsdiabetes

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    #6 stampertje, 11 nov 2010
    Laatst bewerkt: 11 nov 2010
    @vlinderr Hij loopt iets meer dan een week voor, en heb er verder niets over gehoord maar moet morgen toch weer naar de gyn en dan vraag ik het wel. Ik denk dat ik daarna wel terug onder controle mag naar de vk.

@muppet krijg je nou nog een echo of niet?

Deel Deze Pagina