Creatieve therapie en een paar jaar terug Godsdienst Pastoraal Werk (HBO-theologie, zeg maar). Ik heb een functie als ambulant hulpverlener, waar doorgaans Maatschappelijk Werk en Dienstverlening voor gevraagd wordt en heb hiervoor op een psychiatrische afdeling gewerkt.
afgestudeerd maatschappelijk werk en dienstverlening.. maar nu in de bijstand. Druk bezig met solliciteren, maar op 1 vacature komen ongeveer 500 tot 800 brieven binnen.. dus niet aantrekkelijk om deze studie te gaan volgen. Was ook op editie nl laatst.. minste kans op een baan als je een HBO social work gaat doen.. aha en bedankt! dus ik moet ff de bezuinigingen uitzitten denk ik.
Pabo en een Middenmanagement opleiding (post HBO) en ik sta parttime voor de klas. Zag trouwens ook je andere topic over banen in het onderwijs. Ik woon/werk in Brabant en hier is het bijna onmogelijk om werk te vinden in het onderwijs. Invalwerk lukt nog wel, maar werk op een vaste groep is echt lastig te vinden.
Heb Commerciële Economie gestudeerd, maar ben uiteindelijk in de financiële administratie terechtgekomen. Werk nu op een crediteurenadministratie van een Amerikaans bedrijf. Maar goed, ben geen goede graadmeter want woon en werk in het buitenland en kon met mijn studie en op mijn niveau geen werk vinden omdat ik de lokale taal (= Frans) niet vloeiend sprak/spreek...
De NHTV in Breda (toerisme). Ik heb eigenlijk nooit echt iets met m'n studie gedaan. Ik kreeg al snel een administratieve baan en daardoor ben ik min of meer "blijven hangen" in administratieve functies. Maar ach, het verdient altijd beter als werken in de toeristische branche.
HBO-V, verpleegkunde dus en daarna Lerarenopleiding Aardrijkskunde. Ik sta voor de klas en ga nog een master leerlingenzorg doen. IVM bekkeninstabiliteit moest ik stoppen als verpleegkundige.
Grafimediatechnologie, was eerst project manager bij een webdevelopment bedrijf. Ben nu thuis, en beetje aan het aankloten als zzp'er.
Opleiding HEAO Management, Economie en Recht richting bank- en verzekeringswezen. Werk nu bij een klantenservice van een bank. Mijn man heeft HLO organische chemie gedaan en werkt nu als laborant.
De HBO opleiding Facilitaire Dienstverlening en dan afgestudeerd in de richting van de volkshuisvesting. Ik werk al projectcoordinator bij een woningcorporatie.
Ik heb Maatschappelijk werk en dienstverlening gestudeerd, ik ben momenteel werkzoekende. Hoe het met banen zit weet ik niet, ik solliciteer niet meer op maatschappelijk werk functies. Ik ben aan het rondkijken voor een andere studie oid, zodat ik me beter op banen kan richten buiten sociaal werk.
SPH sociaal pedagogische hulpverlening, Ik ben begeleidster van dak en thuislozen en werk tevens als begeleidster bij een opvang voor zwerfjongeren ( meer MWD werk)
PABO en Master SEN (special education Needs/ richting interne begeleiding) Ik sta dus voor de klas en daarbij ben ik intern begeleider op een basisschool
HBO management in de zorg, ben partime zorgcoördinator van 2 pg woongroepen. Zou manager van een zorgeenheid kunnen zijn, maar dat wil ik niet. Ik wil nog graag op de werkvloer in de zorg een gedeelte blijven werken.