Hoe was jouw cyclys na het stoppen met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lala87, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hoe was jouw cyclys na het stoppen met de pil?

Ik ben eind augustus gestopt, en 4 oktober ongesteld geworden. 35 dagen dus.. nu wacht ik echter nog steeds af. Ik had verwacht dat het de eerste maand wel wat langer zou duren, maar dat er dan wel wat regelmaat in zou komen, of in ieder geval wat korter als 35 dagen.

Heb nog geen test gedaan, heb nergens last van, ik weet dat ik het een deze dagen wel ff moet doen, en dat doe ik ook wel, maar ik ga er toch maar van uit dat de test negatief zal zijn.

2. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Mijn cyclus was na het stoppen met de pil 32 dagen! Dus best netjes! Wij zijn deze maand begonnen voor ons 2e kindje. Ook erg spannend!

3. evemarlin

evemarlin Lid

9 sep 2008
    55
    0
    0
    Sneek
    mijn cyclus na het stoppen met de pil was ook 35 en de 2de was 38. dus het kan lang duren.

had de 12de ronde ook een cyclus van 40 terwijl het steeds rond de 30 was
    dus het kan altijd veranderen

groetjes lin

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mijn cyclus na de pil meteen 26 dagen dankzij meteen beginnen met tarwekiemolie en meteen zwanger!

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Mijn cyclus was 27 dagen.

Liefs

6. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    ik was gelijk weer redelijk regelmatig ongesteld, maar dat kan blijkbaar afhangen van veel factoren. Er zijn hier nogal wat meiden die er lang over gedaan hebben om de boel weer regelmatig te krijgen!

7. Maia

Maia Niet meer actief

45 maar ik voelde het al "aankomen" vanaf dag 35.. hoogst irritant dus.. maar ach, het zegt niets want ik heb sindsien een heel onregelmatige cyclus :(

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Mijn cyclus was ook 35 dagen. Daarna meer dan 40 dagen bloed verlies gehad.. Schijnt ook bij ontpillen te horen. Verder was me cyclus 34 - 27- 28 tot nu.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.394
    113
    Mijn eerste cyclus was 35 dagen, daarna zwanger van mijn zoontje.

Nu was mijn eerste cyclus weer 35 dagen en daarna 26 dagen.

10. Niet meer actief

Bij mij heefd het dik een jaar geduurt en heb in het begin 2 cyclussen ertussen gehad van rond de 100, terwijl mijn eerste cyclus netjes 31 was.
    Ik ben niet naar de dokter gegaan omdat ik zoizo al nietzo heel erg geloof in al die dokters onzin. Uiteindelijk moet je lichaam het toch zelf doen.
    Gelukkig had ik me zoizo al voorgenomen dat ik minstens een jaar moest ontpillen dus ik heb geen enorme telleurstellingen gehad daardoor.
    Me laaste cyclussen waren 31 en ben nu bijna een week over tijd.

Het verschilt gewoon heel erg per persoon hoelang het duurt.
    Ik ben namelijk iemand die al loopt te stuiteren van een paracetamol heeel gevoelig voor medicatie dus.

Denk dat je het daar een beetje op kan baseren.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn cyclus na het stoppen van de pil? Ik werd eerst maar niet ongesteld. Pas na 126 dagen na onttrekkingsbloeding van de pil kreeg ik mijn eerste ongesteldheid (en o wat was ik blij dat ik ongesteld was. Nu word ik boos / teleurgesteld / verdrietig als ik weer ongesteld ben.)

Voor de rest zie onder banner. Pas de laatste maanden is het zeer regelmatig. Bij mij heeft het ontpillen dus erg lang geduurd. Ik hoop nu toch echt dat die rottige ongi deze ronde wegblijft!

12. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Zo dat moet frustrerend zijn!

Thanx allemaal voor de berichtjes.

Ga er misschien toch wel ff een testje aanwagen, gewoon voor de zekerheid, heb ze toch liggen. (we zijn bewust met de pil gestopt hoor, maar vind het toch een beetje eng, stel je voor dat het wel zo is.. naja, kzal wel een muts zijn ;) ;) )

13. Niet meer actief

Valt wel mee ik had het wel verwacht en ik was tochniet bezig nog met een beebje want had zoizo al een jaar uitgeschreven voor ontpillen.
    Daarbij wil ik het niet overhaasten ofzo wanneer de tijd rijp is komt het vanzelf. Ik heb er niet zoiets bij van het moet nu ofzo. Lekker onveilig sexe met je vriend is ook leuk.Nog genieten van elkaar tot de tijd daar is.

Ik hoop voor je dat je al zwanger mag wezen! ;)

14. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Kan je geen ongelijk geven! Wij timen het ook niet hoor, zie wel wanneer het komt. Als ik dat bij mijn schoonzus zie, die zijn echt al bijna 3 jaar bezig, nu mmm, dat moet allemaal op commando.. nou pfff..

15. Niet meer actief

Lijkt me echt vervelend als er zoveel druk op staat maja als je al wat ouder begint te worden snap ik dat wel.
    Ik ben de 14de een week overtijd en het lullige is wel dat ik er niks meer van verwacht dus ik geloof erni echt in heb ook geen testje gedaan nog.
    Al waren mijn laaste cyclussen 31 en ben ik nu wel ontpilt.

Ik blijf erbij toch zoizo dat die pil echt erg slecht is voor het vrouwelijk lichaam.

16. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Dat de pil rotzooi is ben ik totaal met je eens. Dat is mede ook 1 van de redenen dat ik er mee gestopt ben. Mn humeur is er aardig op bekomen ;) .

Voor jouw wel spannend, aangezien het nu dan toch aardig regelmatig is!

De reden dat ik het een beetje eng vind om te testen, en dat het misschien wel zo is, je weet maar nooit (ik ben ook in 1x ontstaan ;) ), is mede ook mn schoonzus.. stel je voor dat ik haar moet vertellen dat ze tante wordt :rolleyes: nou geloof maar dat ze daar niet blij van wordt..

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik ben 3 jaar geleden al met de pil gestopt. Niet om zwanger te raken, maar ik wilde weleens weten hoe mijn lichaam het zelf zou doen zeg maar. Nou.. de eerste 3 maanden werd ik helemaal niet ongi, daarna werd ik het zo ongeveer om de 1,5 maand denk ik (ik hield het toen niet exact bij). Het laatste half jaar varieerde mijn cyclus van 32 tot 39 dagen, nog steeds niet erg regelmatig dus, maar ik was wel in de 'tweede ronde' zwanger.

Ben nog steeds superblij dat ik toen met de pil ben gestopt. Mijn humeur werd er beter op (minder stemmingswisselingen), ik kreeg meer zin in seks :oops: en ik viel zelfs een kilo of 3 af (en ik weeg normaal maar 56 kilo). Nadelen waren wel dat mijn huid vetter werd en mijn ongesteldheid erg heftig werd. Heel veel bloed en krampen. Gelukkig doet een Aleve Feminax wonderen ;). Ik ga never nooit meer aan de pil, dat weet ik zeker.

@ Lala, lief dat je zo aan je schoonzus denkt. Maar ze gunt het jou heus wel.

18. Niet meer actief

Ik snap dat je het eng vind om te testen het verandert veel in je leven als je zwanger blijkt te zijn dus tjah, ik denk dat iedereen het op een zekere hoogte een beetje eng vind!

Waarom zou je schoonzus daar niet blij van worden dan?
    Klinkt nietzo gezellig hahaha..

19. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Mijn cyclus na het stoppen met de pil was 27 dagen

20. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Als het om zwanger worden, baby's etc gaat is ze niet zo gezellig ;). Stiefzus heeft een kindje, en daar heeft ze het al moeilijk mee, en die ziet ze eigenlijk maar 2x op een jaar :cool:, mij ziet ze iedere week. Ondanks dat ze het me vast wel gunt, weet ik gewoon dat ze er niet blij van wordt ;)

Deel Deze Pagina