wanneer tweede kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door knuffie 23, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi allemaal

moet het even kwijt hoor
    we hebben nu een zoontje van bijna 10mnd en genieten vollop van hem heb niet zo leuke zwangerschap gehad en na me bevalling nog een week in het zh gelegen dus zat allemaal tegen zeg maar nu eindelijk bijna zhvrij dus nu kunnen we echt pas genieten

maar als ik heel eerlijk ben kriebelt het wel voor een tweede kindje alleen ook een beetje dubbel wil graag eerst nog was afvallen en eigenlijk hadden me man en ik afgesproken pas aan een tweede te beginnen als ons zoontje 2a3 jaar was
    maar het is allemaal zo dubbel aan de ene kant zou ik echt wel weer zwanger willen zijn van een tweede en hopelijk meer te kunnen genieten als bij ons zoontje
    maar aan de andere kant ook weer niet omdat ik bang ben weer zo teleurgesteld te worden tijdens de zwangerschap enof me schuldig voelen dat ik niet eerst gedaan heb wat ik had afgesproken

sorry misschien een beetje vaag verhaal maar wilde het gewoon even kwijt

2. Samama

Samama Niet meer actief

Misschien kan je eerst aan je man vragen wat hij ervan zou vinden om nu al voor een tweede te gaan, in plaats van wat jullie hadden afgesproken? Dan kan je er samen over praten en de voors- en tegens tegen elkaar afwegen.

Bij mij is het namelijk zo; ik wil wel heel graag, alleen mijn man nu nog niet. Dus dan ben je snel klaar met piekeren ;)

Succes!

3. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Wij hier hadden ook afgesproken pas als die kleine een jaar of 3 is maar ja .. het kwam wat eerder dan verwacht maar ja die van ons is dan nu als deze wordt geboren 2 jaar en 5 maanden dus valt het nog mee..

Maar ik zou inderdaad is een goed gesprek aangaan met je man en goed naar elkaar luisteren dan helpt altijd.. :)

veel liefs,

xx

4. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    bedankt voor jullie reactie
    vind het moeilijk om er over te beginnen want hij heeft al eerder aangegeven echt nog te willen wachten en als ik diep van binnen kijk bij mezelf lijkt mij het ook het beste ivm afvallen:p

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn man en ik zouden weer gaan beginnen wanneer zoonlief 1 zou zijn, nu begon bij mij met 8 maand het toch wel weer te kriebelen en manlief gaf toe dat het bij hem eigenlijk ook wel kriebelde,

ik wou zelf eigenlijk ook afvallen/weer een platte buik... maar ik dacht... ben ik net weer een beetje op "figuur"loop ik zometeen weer met een dikke pens en moet ik daar ook weer voor sporten :p ik doe het wel na de zwangerschap:p:p

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik herken het wel ja, ik had het echter nog sneller, toen Justin 3 maanden oud was had ik echt zoiets van: ik zou een moord voor een tweede doen.Toen Justin net 9 maanden was testte ik zwanger van Colin:D

Deel Deze Pagina