heb ik dit nu goed gerekend?wie helpt me

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hettie, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik ben in augustus met de pil gestopt. ben toen donderdag 9 sept weer ongesteld geworden. das eigenlijk een dag later als wanneer ik met de pil ongesteld had moeten worden. nu ben ik donderdag 7 oktober weer ongesteld geworden. maar hoeveel dagen is mn cycles nu? 27 28 of 29 dagen?? haha lijkt zo makkelijk maar twijfel toch
    kan iemand ff mee rekenen?

2. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Volgens mij precies 28 dagen ;)

3. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ik ben erg slecht in hoofdrekenen whahahaa.. dus sorry als ik ernaast zit :p;)

als ik dit zo lees dan heb je gewoon 28dgn.. je moet tellen vanaf de dag dat je roodbloedverlies hebt van je ongi, dus niet als je 2 dgn vantevoren alleen lichtelijk bruinverlies ofzo hebt gehad.. vanuit die datum ga je dus rekenen naar je 2de ongi datum.. dat is dus precies 28dgn :D dus is je cylcus 28dgn :D sorry als het een beetje belabberd opgesomt is geworden ;)

succes!!

4. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Ik kom ook op precies 28 dagen hoor! Want de 9e sept telt als eerste dag van je cyclus, en als je dan op 7 okt weer ongesteld bent, telt die niet meer mee (want dat is dan weer de eerste dag van de volgende cyclus... ) En das dan dus 28 dagen

(ben ook heel slecht in hoofdrekenen... pak altijd gewoon mijn agenda erbij en tel de dagen... haha!)

5. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ben ik blij dat ik niet de enigste ben die dat heeft :D;)

6. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    haha ja dank je wel ik ga altijd zo twijfelen als ik dan aan tellen ben van doe ik het wel goed enz haha

Deel Deze Pagina