Vanaf wanneer luisteren met Angelsound

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tammie26, Jan 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Kan ik het beste mijn angel sound gaan uittesten? :)

Vanaf wanneer hebben jullie het geprobeerd en ook het hartje kunnen horen?

Edit mod: je onderwerp duidelijker gemaakt. Hier graag op letten.

2. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    12w a 13w omdathet dan boven het schaambeen uitkomt .... wel ruimschoots een cremetje op je buik smeren dan hoor je het beter! ;) suc6

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb het gehoord met 11 weken en 4 dagen! hihi
    Wel veeel olie, en laag zoeken!

4. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik hoorde het met 11w2d. Ik ben erg fors van mezelf, maar kon het hartje meteen vinden. Maar ik lees ook verhalen van 14 weken. Dus wees niet teleurgesteld als je nog niets hoord. Maar het is wel een machtig mooi moment hoor, de eerste keer.. Had bij vk ook nog niets gehoord. Dus thuis, lekker alleen op bed voor het eerst liggen luisteren..

TIP: gebruik andere oordopjes. Met die koptelefoon die erbij zit hoor je weinig. ik heb oordopjes van I-pod erbij gebruikt. Werkt beter. En gewoon baby-gel (geen olie) van eigen merk Etos. Ruikt erg lekker hihi

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Met 12 wk kan je vk het ook vinden...dus ik denk wel dat je een goede kans maakt.
    Mits je goed zoekt natuurlijk. Een vk doet he beroepsmatig.
    Succes!
    Elmo

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik gebruik zonnebrand olie en het hoofdtelefoontje dat er bij zit. Mijn man luistert mee met een ander hoofdtelefoontje (2 aansluitingen tenslotte). Ik heb hem pas later gekocht, met 14 weken.. maar je moet idd erg laag zoeken, echt richting je lies!

7. Chantal1977

Jan 27, 2008
    28
    0
    0
    geen
    Berkel en Rodenrijs
    ikzelf heb hem pas gekocht toen ik 13 weken was.
    Hoorde toen wel al meteen het hartje.
    Ik denk dat je het nu ook kunt proberen als je van jezelf weet dat je niet in paniek raakt als je het nu nog niet hoort.

Groetjes,

Chantal

8. Maria0

Maria0 Bekend lid

Sep 9, 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo

ik hoorde het hartje met 10weken
    met de angelsound

je moet idd heel goed zoeken en heel laag
    bij je schaambot met veel olie
    ik gebruik gewoon babyolie of bodyloiton

op de doos van angelsound staat 12weken maar
    je kunt het altijd eerder proberen
    net als ik

Heel veel succes met zoeken
    en geniet er van :D

Lief's maria

9. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Met precies 10 weken heb ik het hartje gehoord met angelsounds.
    Heel laag net boven m'n schaambot.
    Succes met zoeken!

10. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    13 weken hier

11. hier met 11 weken. ruim een half uur bezig geweest met zoeken en een halve fles babyolie op mijn buik gesmeerd haha maar was wel heeel blij toen ik hem gevonden had! was indd. een heel bijzonder moment! succes met zoeken! en anders ff een paar dagen w8en en dan nog eens proberen! en er wel bij gaan liggen en zo ontspannen mogelijk!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

En en en en...is het gelukt?
    Heb je jullie frutseltje kunnen horen?

13. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Wij hoorden het al met 9 weken en 3 dagen. Tip nog, raak niet in paniek als je het een tijdje weer niet hoort. Het is nog zo klein dat het alle ruimte heeft om zich te verstoppen. Wij hebben het na 3 keer gehoord te hebben anderhalve week niet kunnen vinden maar gelukkig deed uk het nog prima.
    Ben benieuwd of je jullie frummel gehoord hebt.

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Dit lijkt me zo gaaf :)
    Ga zaterdag zo'n ding halen en kan niet wachten hem uit te proberen :D
    Mn vriend zei al dat ik straks de hele dag op de bank lig met dat ding....en anders lig ik wel op de bank met dat ding in zijn oren :)
    Dacht dat ik minstens nog 3 weken zou moeten wachten...maar zo te lezen hoeft dat niet zo te zijn...ben benieuwt !

Oja nog n vraagje...kan je je eigen hart ook horen?
    Ik ga nml n 2e hands halen en wil wel zeker zijn datie nog werkt...dus wilde even uittesten op iemands hart :)

15. SweetNova

SweetNova Actief lid

Jan 12, 2008
    141
    0
    0
    Ik gebruik de mijne niet meer... Ben deze week naar het ziekenhuis mogen gaan. Met de angelsound viel het hartje namelijk telkens terug naar 80 slagen per minuut! In het ziekenhuis bleek er niets van aan, alles is perfect in orde. Bedrieglijk dus, en ik luister dan ook maar beter niet meer denk ik.

16. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    tuurlijk je eigen hard is ook wel grappig om te horen en je darmen hoor je ook opz'n tijd :( da's raar!

Maar niet ongerust worden he als je hem niet vind...dat kan ook! ;) veel plezier :D

17. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

leg hem maar even op je buik ;) . Je hoort gelijk of ie het nog doet of niet. Of eigenlijk is het al voldoende om even met je hand er overheen te wrijven ;) . Dan hoor je gelijk hoe het geluid versterkt wordt (niet schrikken als het geluid vol aan staat haha) . Toen wij de eerste keer gingen luisteren had ik trouwens als eerst m'n eigen hart gevonden (dacht dat het van de baby was) en later die van de baby. Maar je hoort ook je darmen en ik heb het idee dat we ook het kindje horen draaien ofzo... . Maar je hoort een hoop hoor. Als je je kindje wil horen moet je alleen dus wel zorgen voor iets dat goed geleid. Anders hoor je alleen de wrijving over je huid.

18. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik kon het pas later vinden, met zo'n 14 weken.

19. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    We hebben het net samen geprobeerd en na lang zoeken hebben we het hartje kunnen horen :)
    Wat een geweldig iets zeg,ben helemaal in de wolken ;)

20. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

ik hoor nog steeds niks :S bij vlos erg duidelijk en krahctig, maar zelf heur ik niks... ja mijn eigen hartslag!

liefs mandy

Share This Page