Ik ken het gevoel. Opeens komt het opzetten en het houd niet zomaar op. Ik smeer ze in met bodybutter (vind ik nog beter dan bodylotion omdat het vetter is) en niet aanzitten en krabben (word het erger van). Dat helpt bij mij wel in iedergeval.
Ik zet er de douche kop op met lekker heet water. En als dat niet helpt mag mijn vriend even zijn hobby gaan uitoefenen helaas helpt dat maar tijdelijk. Ik let ook op wat voor een bh ik draag als het erg is. Niet iets met kant of zo, dat wil nogal helpen.
Ik heb bij de hema van die masker dingen gekocht.. umm even proberen uit te leggen, wat je op je ogen kan doen zo een masker is van plastic en zit van dat soort gelspul in, 2,95 ! werkt verkoelend! ik stop ze in de ijskast een paar uurtjes...en als ik jeuk heb dan zet ik die dingen erop. Prenatal verkoopt ze ook maar zijn wel groter, en echt speciaal voor je borsten (silliconen compressen) maar kost 15,95.
Ja inderdaad! Al last van sinds het begin. Maar soms wordt ik er helemaal gek van.... Ik heb al zo hard gekrabt dat ik kleine puntbloedinkjes op mijn borsten had. Nu smeer ik ze 2 keer per dag dik in met gewone nivea en dat scheelt enorm. En inderdaad opletten met kleding en BH. SUcces ermee!
Ik heb het eigenlijk alleen bij bepaalde bh's, en normaal heb ik die niet aan omdat ze wat te groot zijn, maar nu moet ik wel.... Ik leg er altijd een tissue tussen... Ik scheur hem in vieren en dan 1 laagje anders krijg je weer zo'n opgevuld idee...
Talkpoeder! Je BH volgooien en dan omdoen... werkte bij mij super goed! Zag er niet uit maar dat is een ander verhaal..