nu begin ik het me toch af te vragen mischien kan iemand me

Discussion in 'Zwangerschap' started by Latifatje, Dec 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

wij zijn hier net bij mijn ouders en men moeder maakte de opmerking dat men buik naar beneden is gezakt (dus dat hij veel lager is dan ervoor) ze zegde er ookk bij dat het nog maar even blijft zitten he ...

nu vraag ik mij af is dat normaal dat men buik ineens lager hangt en kan dit kwaad (ga je dan vroeger bevallen ofzo?

2. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

niemand die me kan helpen?

3. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    Hoeft niet hoor.. kan nog heel lang duren

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey...

Mijn vk vertelde dat zolang de kleine nog niet "vast" is ingedaald hij nog kan gaan verliggen... niet alleen van boven, naar beneden, maar ook de ene keer wat "hoger" kan liggen... en dan weer wat lager....

Hoeft dus niets te zeggen....
    "ik draag van me eigen sowieso al laag.... de vorige zwangerschap en deze ook"

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

geen idee maar als je je vk belt met die vraag heb je gelijk antwoord, wie weet kan je even langskomen om te kijken hoe het zit, zou het al met indalen te maken kunnen hebben?

6. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

Mar 26, 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    bij mn eerste hing mn buik ook vrij laag.
    en bij deze eerst laag en nu wat hoger ineens,
    maar zal binnen kort wel gaan zakken als ze gaat indalen.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik dacht dat indalen pas begon met 32 weken, misschien ben jij wel extra vroeg?

8. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik krijg ook opmerkingen dat mijn buik gezakt is, maar volgens de verloskundige was de kleine nog niet ingedaald. Maar volgens mij heeft vroeg indalen niets te maken met vroeg bevallen..

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Mijn buik is ook al wat aan het zakken, dat merk ik doordat het randje van mijn onderbroek omkrult. Tot een paar dagen geleden paste het nog net mooi onder mijn buik.

Je kindje kan nu best al wel wat indalen, maar zoals iemand anders al aangaf verschilt het de ene dag of de andere. De ene dag zit het laag, de andere dag weer wat hoger. En het zegt inderdaad weinig over wanneer je gaat bevallen.

Groetjes, Wendy

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Denk ook dat het vooral is hoe verder je bent in je zwangerschap hoe meer je buik gevuld word dus automatisch ook lager komt.

11. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik heb ook het gevoel dat hij vrij laag ligt, maar omdat het onze eerste is weet ik het niet zeker. Kan in ieder geval geen 1 broek meer dicht doen, geen rits en geen knoop gaat dicht, pas alleen maar in zwangerschapsbroeken.

Share This Page