baby schopt niet, beweegt wel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lisabeth, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Waarschijnlijk ben ik niet de eerste met dit topic maar kon er niet echt iets over vinden. Zoals de titel al zegt schopt mij kleine niet echt hard, denk ik, wel genoeg beweging hoor maar geen karatekid hier. Da's toch niet raar, het ene kind is toch drukker dan het ander? Hebben we gewoon een rustige baby?

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hier precies hetzelfde! Hij schuift wel geregeld (alleen met zijn kont) , maar schoppen nee hoor... af en toe een plopje.
    Wel voel ik zijn koppie heel duidelijk tegen mijn ribben, kan hem lekker aaien over zijn bolletje. Hij ligt in stuit en soms overdwars.

3. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hier hetzelfde, voel hem ook regelmatig, maar ook niet echt schopjes. Pas twee keer echt gevoeld aan de buitenkant.

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier ook geen duidelijke schopjes! Mijn zoontje die deed ganse dagen niets anders vanaf een week of 21 maar dit kindje voel ik echt heel goed en veel bewegen maar niet schoppen. Heb het zelf nog maar 1 maal duidelijk langs de buitenkant gevoeld en paar maal zachtjes maar mijn man nog steeds niets.

5. rebecca86

rebecca86 Actief lid

14 sep 2008
    129
    0
    0
    Had ik ook, alleen maar geschuif en gerommel.. nu pas sinds een paar dagen schopt ze wel wat en dan zie je ook een hele bult na boven komen :) maar dat is niet zo vaak, is maar 3 of 4 keer geweest daarna niet meer.. misschien komt het nog? of het zijn idd gewoon rustige kindjes :)

Deel Deze Pagina