Ik heb maandag voor de eerste keer een afspraak met gynaecoloog gemaakt. Gewoon routine onderzoek maar ik weet niet goed waar ik me moet aan verwachten. Ik ga zeker en vast zeggen dat we aan het proberen zijn om zwanger te worden zodat hij mss kan kijken of alles wel in orde is daar vanbinnen en misschien wat tips kan geven. Hebben jullie mss nog suggesties van dingen die ik moet vermelden of vragen en weten jullie wat er juist zal gebeuren? Ik zie zo'n inwendig onderzoek niet echt zitten maar ik veronderstel dat dit wel noodzakelijk zal zijn. Of kan dit mss alleen maar op bepaalde momenten?
hoi marisha, hier is al een heel topic over onder vruchtbaarheidsbehandelingen! hier een linkje: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=14675 en heel veel succes meid! liefs elfje
En zo'n inwendig onderzoek valt echt wel mee hoor... Even de schaamte overboord zetten, maar diegene ziet dit de hele dag door. Enneh, kun je alvast wennen voor als je zwanger bent en moet bevallen (inwendig onderzoek, hechten, en wat te denken van de oncharmante poses waarin vrouwen liggen te bevallen ) Nee hoor, maar niet te druk maken, het valt reuze mee.
O ja, wel iets om over na te denken: als je het echt zo vervelend vind kan ik me voorstellen dat je niet zit te wachten op een co-arts. Misschien kun je hier voortijdig over nadenken, want die ruimte krijg je meestal niet echt. Ik heb al zo vaak meerdere co-assistenten mee aan het kijken gehad dat ik me weleens boos maakte over het gemak waarmee ze er vanuit gaan dat iedereen het maar goed vind.