Windjes laten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Muisje1981, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik schaam me dood maar laat echt de hele dag gassen niet normaal meer, dit doe ik wel netjes op de wc en niet op de werkvloer, anders zijn alle collega's foetsie hahahah.... :oops: :oops:

Lijkt wel een hiroshima hierzo pff :x

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jah...ook dat kan idd een kwaal zijn...

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hahaha ja en nog leuyker is als je een boer en een scheet tegelijk laat.

ik had er ook last van, helemaal weg is het nooit gegaan. het komt in fases.....

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    het is bij mij met vlagen. vooral als ik wakker wordt pfffen 's avonds. gelukkig niet zo op mijn werk

5. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Ik heb het ook.... en dan vooral 's avonds als ik in bed lig (errug leuk voor m'n vriend)....

6. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ik heb daar nu al behoorlijk last van... GENANT!

7. bengel

bengel Niet meer actief

gek ik ook..als ik ongi ben trouwens nog meer

8. Kaatje1982

28 feb 2007
    51
    0
    0
    Leiden
    Ik heb ook heel erg veel last van gassen :) en vooral savonds in bed hihi ja mijn arme man.

Ik heb ook last van hele erge lange harde boeren laten die ik anders nooit maar nu doe ik het niet vaak maar als ik een boer moet laten :oops:

Leuke he sommige kwaaltjes

groetjes kaatje1982

9. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Als het ene stopt begint het ander, mijn man vindt dat echt [-( niet kunnen, nou ja sorry hoor :rolleyes:

10. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hahahaha :) ik vind dit zo'n lachwekkend onderwerp.. maar idd is het hier ook een bekend probleem , wordt gewoon 5 x per nacht wakker van mijn eigen scheten hehehe en hard dat ze zijn LOL
    maar op het werk ga ik dus niet meer extra naar de wc , heb ut wel gedaan maar toen ik die lucht op 1 vierkante meter van mezelf rook toen moest ik bijna overgeven en ben ik nog 1uur lang misselijk :oops:
    zo dat lucht (letterlijk) op bah bah
    groetjes van Ramona

11. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik merk wel dat ik 2x er niks aan kon doen (normaal kan ik ze goed ophouden). Maar dan moet ik meestal voor een grote boodschap :)

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi heerlijk he, dat vertellen ze er niet bij, dat die roze wolk er is door alle gasluchten ;)

Mijn vriend zegt altijd; jezus... vergasjemenou! Maar ja, wat geen huur betaalt moet eruit he :)

13. Niet meer actief

hahaha, heb mezelf hier ook al 2 dagen betrapt op van die sneaky stinkerds :) Niet te harden ook die lucht, poeh hee, niet bepaald charmant, hahaha.

14. Linake

Linake Lid

27 mrt 2007
    97
    0
    0
    huismoeder
    de panne
    oef ik dacht dat ik de enige was
    schaamde me er ook echt voor
    en men man werd er alleen maar gek door

15. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik heb gisteren ook liggen knallen op de bank :rolleyes: zelfs de kat schrok ervan hahaha! :p
    Normaal heb ik dit altijd voor mijn ongi en dan stinken ze echt!Maar nu valt het mee... :(:

16. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    ik heb normaal eigenlijk nooit echt last van mijn darmen gehad , maar ik had dit dus van de week ook, ik werd wakker van het harde geluid van mijn eigen scheet, sjonge lachwekkend eigenlijk gewoon zeg :)

Ik heb ook echt pruttelende darmen, ligt mijn vriend met zijn hoofd bij me, en dan kijkt ie zo van: zijn dat JOUW darmen? :oops:

Ik heb ook last van boertjes, maar gelukkig maken die geen geluid. Vooral als ik wat aan het eten ben, of als ik thee heb gedronken heb ik dat nu.

17. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb ook last van scheten. Hihi. Maar heb dat meestal ook als ik ongi moet worden, en dat zit er volgende week aan te komen. Ik heb dat het nu niet komt omdat ik ongi moet worden!

18. Niet meer actief

Oh wow wat een verademing, dit is dus een bekend iets! Ik had het er gisteren met mn man nog over, ik heb de laatste dagen flink wat gassen. Had geen idee dat dat ook bij zwangerschapskwaaltjes hoorde.

Een voordeel, ze zijn geurloos, dus het is alleen het geluid en gevoel, niet het aroma ;)

19. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    :) hahaha LOL =D>

Deel Deze Pagina