jeukende tepels

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pompeloesje, 11 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

    Pompeloesje Fanatiek lid

    10 aug 2009
    4.226
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    iemand tips?
    ik word er gek van :rolleyes:
     
  2. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Had de vorige zwangerschap pijnlijke en stekende tepels. Toen de tip gelezen geen douchegel en cremes te gebruiken omdat er waarschijnlijk irriterende stoffen in zaten.

    Dit keer jeuk over mijn hele lijf. Ik ben zo droog als wat, overal voel ik het (droog lijf, droge handen, lippen, gezichtshuid, statisch haar enz) en het enige dat nu helpt is nog maar 2x per week douchen/in bad. (Insmeren met olie of lotion doe ik ook maar hielp niks tegen de jeuk.) Avond voor ik weer moet werken is uitgebreide badderavond en in de ochtend alleen nog een washand. Voelde eerst alsof het vies zou zijn dus in het weekend begonnen. Maar ik zweet óók niet meer ofzo, en ik heb nog niets geroken. Dus het gaat goed en de jeuk is er alleen nog na het badderen.
     
    Pompeloesje vindt dit leuk.
  3. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Jeukende tepels zijn echt gek makend! Ik heb er het eerste deel van de zwangerschap ook vreselijk last van gehad.. Ik heb geen tips helaas, ik kon niks vinden waarmee ik het kon verlichten.
     
    Pompeloesje vindt dit leuk.
  4. Pompeloesje

    Pompeloesje Fanatiek lid

    10 aug 2009
    4.226
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Ja ik douche wel elke dag, gebruik wel al speciale zeep (die mijn dochter mag gebruiken met haar gevoelige huid).
    De jeuk over mijn lichaam heb ik redelijk goed onder controle. Maar soms kan ik idd zelfs geen kledij verdragen.
    Maar die tepels :rolleyes:
    Heb zelfs al tepelzalf geprobeerd van medela...
    Gekmakend :|
     
    Wollig vindt dit leuk.
  5. Pompeloesje

    Pompeloesje Fanatiek lid

    10 aug 2009
    4.226
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Maar het is wel beter geworden bij jou dan?
    Dan heb ik hoop :p
     
  6. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Ja! Het heeft wat weken geduurd maar toen was het ook zo ineens weg..

    Hoop voor je dat dat bij jou ook zo is of dat je toch iets vindt om het te verlichten, want het is echt om gek van te worden!
     

Deel Deze Pagina