ik heb al sinds een week echt enorme last van jeuk tussen me borsten en vandaag kom ik er achter dat er op mijn borsten ook bultjes zittten en ik denk dat het van het krabben pijn doet. het lijken wel helle kleine vochtblaasjes en het is voornamelijk me linker borst. ik denk dat het misschien van me parfum afkomt die ik al heel lang gebruik maar je kunt er toch niet ineens allergies ofzo van raken. weet iemand wat dit kan zijn
ik heb het ook vooral op de plekjes waar het warm is en ik een beetje zweet.. kan het niet van de warmte komen? Ik moet zeggen dat mijn borsten er niet mooier op worden pfff
ja wie weet is het dat wel en inderdaad mooier worden ze niet begin er zelfs strea op te krijgen. daar gaat me mooie glade huidje want me gezicht is ook al net een grindtegel van de puistjes
ik heb het ook sinds een aantal weken werd echt gek van de jeuk en op een gegeven moment ook pijn ben naar de ha geweest en heb zalf gekregen en dat werkt goed het komt omdat je lichaam meer talg aanmaakt nu je zwanger bent en dan kan een enorme irritatie geven dus als je er gek van wordt ff naar de ha dus