oooh, wat vind ik dit eng om te doen!

Discussion in 'De lounge' started by buikje123, Dec 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    Ik moet voor de 1e de stal 'opzeggen'waar mijn paard staat. ik heb besloten naar een andere stal te gaan omdat die veel goedkoper is en omdat ik het niet meer naar mn zin heb waar ik nu sta, mijn paardje wordt ook niet goed verzorgd.
    de komst van een kindje kost natuurlijk ook wat dus al met al is het beter zo. scheelt me meer dan 100 euro in de maand!
    het probleem is, die man waar ik bij moet opzeggen is zo n ontzettende botte boer, en dan is t nog zacht uitgedrukt. ik wou dus vanavond al gaan opzeggen om er maar vanaf te zijn, maak me er echt druk om;), en dat is niet goed voor de kleine dus ik heb besloten t vanavond maar te gaan zeggen als ik hem zie. hij kan echt enorm onredelijk zijn en gewoon fel tegen je uitvallen waar iedereen bijzit, is echt niet leuk, de halve stal is al weg gegaan daar, zegt ook wel weer wat. ze hebben me niet eens gefeliciteerd met m zwangerschap, dus ze zijn er al niet blij mee, omdat ik ook minder kwam misschien, ik weet de reden niet echt, maarja daarom maakt het dit ook extra moeilijk voor me..
    misschien vinden jullie me nu een ontzettende aansteller maar ik vind t gewoon super eng!

ik moest t ff van me afschrijven.. pff hoop dat het zo achter de rug is. door de hormonen ga ik ook bij elke scheet al janken dus ik zit er echt tegenop te kijken. het uitstellen is ook niet echt fijn dus t moet gewoon!!:(

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Joh gewoon DOEN! Het belang van je paard staat voorop.

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ja dat zeker. en dat ik zoveel geld overhoud en t paard t beter krijgt is al reden genoeg.

4. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Daarbij ben jij klant he...en klant is koning :D

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Idd. gewoon doen ! Schijt aan wat hij denkt of zegt. je gaat daar toch weg. Succes !

6. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    ik was er zo klaar mee met zo'n botte boer:x
    tis toch verdomme jouw paard/geld
    wat meent die man zich niet
    zorg in ieder geval dat je iemand meeneemt mocht die man raar doen dan sta je sterker met evt getuigen

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Juist omdat het zo'n botte lulhannes is zou ik er geen moeite mee hebben om op te zeggen. Als het nou hele aardige mensen waren, vond ik het een ander verhaal.

Je gaat daar toch weg. Ik zou het gewoon netjes zeggen en als hij uit zijn slof schiet, lekker weglopen.

Paardenmensen en dan vooral mannen, zijn vaak van die eigenwijze botte lullen haha. Ik ken ze.

8. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ja deze is wel heel erg bot, gaat echt ver hoor, veel mensen zijn gewoon bang voor m...
    ga er zo heen.. en ga het er maar uitgooien, ik neem wel iemand mee ja..

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Succes meid! We horen wel hoe het gegaan is!

10. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    suc6 ermee
    ik denk altijd maar zo; ik doe het voor mijn kindje! {dat haalt mij meer over de streep dan het voor mijn eigen doen}

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik snap hoe je je voelt, ik heb in hetzelfde schuitje gezeten maar moest ook weg met mijn paard daarzo, dus uiteindelijk durfde ik ook niet en heb me man toen de tijd vriend mee genomen voor mijn eigen gevoel, en het ging me toch goed af, zag ook later pas in dat het nergens op sloeg en sinds die tijd heb ik me bekkie wel bij maar toen scheet ik echt zeven kleuren stront!!!!

heel veel succes meid, en laat je nog even weten hoe het is gegaan????

12. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Gewoon opzeggen hoor.
    Toen ik voor het eerst mijn stal op ging zeggen voor mijn paard had ik ook zo'n knoop in mijn maag.
    Maar het gaat om jou paard en jou geld.
    Een paard hoort in de eerste plaats goed verzorgd te worden, en zeker voor het geld wat er vaak gerekend wordt.
    En in de tweede plaats kost het al genoeg en zeker als je een kleintje krijgt, dus als je goedkoper kan moet je het gewoon doen.
    Jij bent een klant die goed behandelt hoort te worden ( wat vaak in dat wereldje niet zo is, aangezien er altijd wel weer nieuwe klanten komen ), en degene die moet spreken voor haar paard.
    Dus succes, en ik hoop dat je een leuke nieuwe plek voor je paardje ervoor terug krijgt.

Gr MB2005.

13. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Meid, ik begrijp je helemaal. Heb ik een tijd geleden ook gehad. Wat zag ik er tegenop!:x
    En het viel me mee! Hij begreep me volkomen zelfs.....

Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoe ging het?

15. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ik heb het gezegd. ik moest mezelf echt dwingen want er zaten nog andere mensen bij in de kantine maar ik heb t gedaan. hij vond het niet leuk, dat merkte ik, maar ik dacht bij mezelf jij zal ook geen honderd euro voor me van t stalgeld aftrekken dus jij let ook op je centen, nou ik dus nu ook..
    ik heb t zo gebracht dat hij verder er niet echt tegen in kon gaan. het was gewoon duidelijk.

bedankt voor jullie medeleven:)

16. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Zo, dat is er uit meid!
    Kan je nu per 01-01 naar je nieuwe stal, of pas per 01-02??

17. Doula

Doula Fanatiek lid

May 24, 2010
    1,158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Super! Goed gedaan:)

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ik heb een maand opzegtermijn, dus zal t nog een maand uit moeten houden daar en heb zo n gevoel dat dat niet echt gezellig gaat worden maarja..

19. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Balen....maar dit zit er op! Die maand ga je ook wel redden hoor!

Veel plezier alvast op je nieuwe stal!
    (nostalgie voor mij.....goeie ouwe tijd:))

20. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0

Share This Page