Nog geen tien minuten geleden heb ik met de cb positief getest... Ik ben zo emotioneel op dit moment...blij...ik geloof het niet... Manlief gebeld..Die viel van stoel af toen hij het hoorde... Vanavond naar de families heen.... Ik kan het nog niet geloven!
Gefeliciteerd! Ik weet helemaal wat je voelt. Heb vanochtend ook pos getest en was ontzettend emotioneel van geluk! Geniet ervan! Joyce
Dat ga ik ookz eker doen...Ben net ff naar de winkel gerend voor een 2e cb test (je weet maar nooit he )maar ook die was vet positief! Tevens even twee kaartjes gehaald doe we vanavond bij mijn ouders en schoonouders gaan langs brengen...
Gefeliciteerd hoor meid! Wat zul je je blij voelen! Zelf heb ik er niet voor gekozen om het meteen al aan ouders en schoonouders te vertellen, dat hebben wij pas met 10-11 weken gedaan. Verder weet nog niemand het bij ons, dat komt wel over 1 of 2 weken ofzo. Groetjes Miep
Tja ik kan het wel aan de hele wereld schreeuwen zo blij ben ik... Met mijn zus is het ene keer mis gegaan, maar die heeft juist toen zoveel steun gehad! Dus vandaar mijn keuze om het gewoon te vertellen aan iedereen... Het "voelt"ook goed...
geniet van dit heerlijke gevoel..ik weet nog precies hoe ik me voelde die eerste dag..heerlijk....groetjes