Hallo allemaal! Mijn naam is Isabelle en sinds 4 maanden zijn wij aan het proberen zwanger te worden. Ik heb vorige maand een MK gehad. Ik probeer me er zo snel mogelijk over te zetten zodat ik met mijn gedachten bij mijn volgende poging kan beginnen. Hopelijk ben ik snel weer zwanger want het doet we iets als ik al die mensen zie die zwanger zijn of die juist een baby hebben gekregen. Iemand zin in een babbel, ik luister... Groetjes, Isabelle
Hoi meiden! Ik stel me ook even voor! Mijn naam is Angela en wij zijn nu 2 rondes bezig voor een babytje. Helaas vannacht ontdekt dat deze 2e ronde het weer niet gelukt is. Vervelende was dat ik afgelopen week allerlei rare symptomen kreeg (enorm misselijk af en toe, slaapgebrek, zere borsten enz enz). Had mijn hoop dus hoog, maar helaas ... dan is het wel even teleurstellend. Maar goed, op naar de volgende ... Kennen jullie dat gevoel ook ...? Groetjes!
Nou, bij ons ging het vrij snel. Beide keren 1ste ronde. We zijn behoorlijk vruchtbaar kun je wel zeggen...
Hey, Ik ken dat gevoel. Ik heb zo 2 weken rondgelopen. 2 keer een test thuis gedaan en niet zwanger. Na 2 weken een test thuis gedaan en een heel licht streepje. Ik ben dan een test gaan laten doen en ik bleek zwanger te zijn. Een week later heb ik een bloeding gekregen en is het vruchtje afgekomen. Nu hopen we dat ik snel terug zwanger geraak. De dokter heeft gezegd dat ik op niets moest wachten om opnieuw zwanger te raken. Groetjes,
Hey! Das jammer zeg ... maar wel fijn dat je het weer meteen opnieuw kan proberen! Je hoort ook wel es dat het dan beter is om 1 of 2x over te slaan. Ach ja, we wachten (on)geduldig af ... Maar als je het zo graag wilt, dan is iedere dag wachten te lang ...!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hey, Bedankt allemaal voor de steun. Ik hou jullie zeker op de hoogte hoe ver we staan. Ik hoop dat ik van jullie ook af en toe een berichtje krijg hoe ver jullie staan. Groetjes, Isabelle
Hello, Weer een dagje dichter eer ik mag testen. Ik zou zo graag zwanger zijn he. Al die vrienden van ons die al zwanger zijn of die al een baby gekregen hebben. Tis om onnozel van te komen. Zijn er ondertussen al die weten dat ze zwanger zijn? Groetjes, Belleke
helaas nog niet zwanger, maar we blijven klussen en ondertussen probeer ik mijn banner vooruit te kijken, maar helaas werkt die niet mee
Hallo allemaal, Ondertussen zijn we al weer een paar dagen verder. Het wachten duurt soms lang ze. Gelukkig heb ik niet veel tijd om na te denken als ik aan werk ben. Het is alleen 's avonds dat het zo lang duurt. Nog 4 dagen en ik kan testen. Vorige keer heb ik het maar na een week gezien dat ik zwanger was. Mijn buik staat om ontploffen, maar ik voel me alleszins niet zwanger. Kan nog komen zeker? Groetjes,
hey wachten duurt altijd lang he? ik hoop voor je dat je over een paar dagen positief mag testen, het is je zo gegund meid