Hi Soof, Ik heb zelf coeliakie (ontdekt aantal maanden terug) en lees nu dat dat invloed kan hebben op je vruchtbaarheid. Bijvoorbeeld uitblijven van je menstruatie zolang je gluten eet. Nu eet ik dat al niet meer een aantal maanden maar nu ben ik toch benieuwd of dat echt van invloed zou kunnen zijn. Het is gissen want er zijn genoeg vrouwen die stoppen met de pil zonder coeliakie waar het lang bij duurt. Ik heb eigenlijk helemaal geen tekst en uitleg gehad van mijn internist en lees nu toch veel dingen op internet over coeliakie die hij wel even had kunnen bespreken. Hij zei dat er geen belemmering was maar ik zie dat dat volgens de richtlijnen voor de behandeling die zijn opgesteld wel eens anders zou kunnen zijn. Voorlopig wachten we gewoon verder
Ik ben zelfs 8 weken niet ongesteld geworden terwijl ik ook niet zwanger was ,dus het kan alle kanten op , ik zelf ben ook een druktemakertje zoek alles onbewust vaak op en kijk naar wat anderen overkwam en snel zwanger werden .. ik zelf weet me vaak ook niet te beheersen ben inmiddels ook in ronde 5 dus snap dat je het graag wilt en hoe het voelt , ik zoek ook afleiding klinkt raar ik ben apsoluut geen typje voor te gamen nooit eerder ook echt zo gedaan maar dat is mijn redder geworden als ik weer eens gek begin te worden , raar maar waar haha dus probeer dingen te doen waardoor je kunt afschakelen het komt echt wel goed en ik hoop natuurlijk dat je snel een positieve test in handen mag krijgen en voor de rest met de wens een wondertje te krijgen ook !!
Oja , ennn gefeliciteerd voor de zwangeren hier zag t naderhand pas nadat ik de reakties van de rest aan t lezen was ! Fijne mooie gezonde zwangerschap toegewenst