Meiden .. Ik zit echt op hete kolen en ik kan bijna niet wachten met testen.. Ik heb zo veel rare klachten.. Wanneer zijn jullie begonnen met testen en met welke test ?
Hier vanaf 9 of 10 dpo, met predictor early, sensitest, 2v5 van de kruidvat, alles altijd negatief.. ik zou zo lang wachten als je kunt... Ik heb nu alleen nog de clearblue digital liggen, en dat maakt t makkelijker om dichter bij de testdatum pas te testen (moet nog even geduld hebben, wacht nu nog op bloed)
11dpo met de kruidvat 2v5. Testte meteen best duidelijk. Die zelfde dag een predictor early geprobeerd en dat was een echte knaltest. Op basis van de resultaten makkelijk paar dagen eerder kunnen testen.
De predictor early en express wordt hier aangeraden (vanaf 8 dpo zou het moeten kunnen maar dat ligt ook aan je innestelingsdag). Ik heb 3x op 12/13 dpo eerste positieve test (vanaf 9/10 test ik) met ultra gevoelige merkloze testen, misschien dat de predictor eerder had gewerkt maar ik maak gewoon traag hcg aan denk ik dus dat is ook bij iedereen anders.
Op 6 dpo al vaag positief met een test van testjezelf. Op 7 dpo licht roze lijn met kv 2v5, maar die waren toen nog goed (nieuwe predictor was er toen nog net niet, kwam pas een paar weken later op de markt).
Ik weet niet hoeveel dagen dpo ik was, want had mijn ovulatie nog nooit bijgehouden. Ik heb 4 dagen voor nod positief getest en dat was toen met een action test en daarna met kv 2v5.