jezelf googelen

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hebben jullie ooit jezelf eens gegoogeld?
    ik zat dat net een beetje uit verveling te doen en klikte toen ook op afbeeldingen..eerste foto onder mijn naam was een foto van mijn dochter!:(:x ik dacht dus gelijk van wtf hoe komt haar fotootje hier? ik erop klikken blijkt het een foto te zijn van maanden geleden toen ik haar had opgegeven voor blijste baby van nederland ofzo iets.

moet je eens doen, jezelf googelen en kijken wat eruit komt

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    vooral als je gaat solliciteren is het heel verstandig, je weet dan wat een (potentiële) werkgever ook ziet.

3. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    ja dat is google;)
    heb ooit gemaild om een foto weg te halen van me zoontje
    die is ook weg

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Mm ja kn ik doen maar dan vind ik sowieso een foto van mezelf want heb een boek uitgegeven :) haha Maar erg prettig is het niet als je het niet wil..

5. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik heet exact hetzelfde als een beroemde TV actrice. Als ik dus mijn naam google kom ik ergens in pagina 100 een keer naar voren met mijn Facebook pagina. Die is afgeschermd en staan (bijna) geen foto's op dus dat maakt niet uit :)

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier komen er alleen maar facebook, twitter en hyvespagina´s naarboven van mensen met toevallig dezelfde naam. Ik heb geen hyves of twitter en facebook heb ik niet onder mn eigen naam ;)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nah...hier vind hij mijn bol.com account, mijn facebook met foto!

En waar ik mijn naam dom genoeg hier heb op gegeven op zp....die vind hij ook. Heb gevraagd of mijn naam uit wat berichten weg gehaald kan worden..maar reageren op berichten met mijn naam erin...en dan zelf iets zeggen kunnen ze niet aanpassen geloof ik...ach we zien wel hahaha.

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Doe ik ook eens in de zoveel tijd, maar er komt nooit iets schokkends naar boven gelukkig.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

bij mij zie je een link naar een facebook pagina en een twitter accound die ik niet meer gebruiken en mijn facebook is helemaal afgeschermd

ik ben er ook wel heel erg mee bezig dat zze niet zomaar alles kunnen zien want daar heb ik een hekel aan

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik doe het regelmatig, komt tot nu toe niks naar boven. Alleen mensen met dezelfde naam een facebook account.

11. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Ik kan mezelf wel googlen, maar vind je niks ;) Gelukkig, want heb ik hekel an ;)

12. Jel

Jel Niet meer actief

#12 Jel, 23 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2012
    Ik heb mijn verhaal weer weggehaald, anders krijg ik hier ook nog spijt van... ;)

13. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    moet je een zwangerschapspagina doen en dan afbeeldingen haha

14. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Oke net gedaan en meteen ff een vraagje.
    Ik heb geen schokkende foto's ofzo.
    Maar al mijn hyves foto's staan op afbeeldingen,terwijl ik op hyves alles geblokeerd heb en alleen te zien zou moeten zijn door mijn vrienden.
    Weet iemand of ik deze foto's weg kan krijgen???

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    #15 bengeltje86, 23 jan 2012
    Laatst bewerkt: 23 jan 2012
    als ik invul me voor en achternaam en plaatsnaam dan afbeeldingen ben ik afbeelding nummer 3 ik en me zoontje tja dat gebeurd als je op internet zit

ohja als ik google op bengeltje 21 renkum vind ik de tattooo van me zoontje die ik hier gepost heb en nog een echo foto die ik gepost had en allang weg is hier de echo foto gepost in 2009 staat nog op google

16. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0

mijn hyves komt niks voor
    alles ook dicht
    raar:(

17. lennylenn

:D:D die ga ik nu ff doen. ben benieuwd hahahahaa

18. lennylenn

zp googelen op afbeeldingen komt niet veel bijzonders uit...we zijn dus "veilig" hier :D

19. Jel

Jel Niet meer actief

Nou, ik zie wel wat banners en zo voorbij komen hoor. ;)

20. lennylenn

ja ok banners wel maar niet echt foto's. want die zijn hier ook veel gepost

Deel Deze Pagina