Onze dochter wordt bijna vier en we willen haar graag een spelletjescomputer voor haar verjaardag geven. Wat zijn jullie ervaringen, welke is het meest geschikt voor deze leeftijd? Mijn vriend wil wel een WII, hij vindt dat ze daar later ook nog wat aan hebben. Maar volgens mij zijn die controllers niet echt geschikt voor kleine slopertjes? De spelletjes die ik bij de Vtech Smile zie lijken me superleuk voor haar, van alles met prinsessen, tinkerbell en shrek enzo. En dan heb je nog de storio, dat was speelgoed van het jaar vorig jaar, maar eerlijk gezegd lijkt me dat een beetje een saai ding? Hij is wel het meest educatief van allemaal denk ik. Maar ik lees ook veel dat hij snel stuk gaat. Wat zouden jullie doen? En o ja, als je anti spelcomputer bent, dat kan, heb ik begrip voor, maar daar open ik dit topic niet voor...
zelf vind ik een wii geweldig, en wat ik lees zijn er ook al spelletjes voor de hele kleintjes (tuurlijk onder begeleiding) maar vtech is denk ik voor je dochtertje leuker, ook wat sloop bestendiger volgens mij. je kan hem altijd weer verkopen op mp op den duur en dan alsnog een wii aan schaffen
Zeker een Wii Succes gegarandeerd met Mario, donkey kong, of Kirby spelletjes én leuk om samen met papa of mama te spelen voor de kids Controllers zitten in een beschermhoes en kunnen best een klap hebben hoor. Hier leven de 1e controllers al 4 jaar
wij hebben as voor onze 3 jarige zoon de storio gekocht en er word heel erg veel mee gespeeld hij vind hem geweldig en is ook heel erg leerzaam dus vind het een aanrader en tturlijk aan de wij hebben ze langer maar de storio kunnen ze ook overal mee naartoe nemen
Wij hebben (nog van de oudste) een vtech smile en echt een leerzaam super ding. maargoed denk dat je man de Wii leuker vindt omdat hij er dan zelf nog wat aan heeft hahas
Hier hebben de meiden voor sinterklaas de een v-smile (via marktplaats) gehad en vooral de oudste van 4,5 vind het helemaal geweldig. Ik heb er ook nog geen moment spijt van dat ze die als kado hebben gehad! Een WII hebben we ook, maar dat is nu nog meer voor ons. Al kan de oudste al heel goed overweg met het balanceboard
Wij hebben ons zoontje toen hij vier werd ook een v-tech gegeven. Word nu zes en is er nog steeds heel blij mee. Misschien een idee om je man de wii te geven voor zijn verjaardag haha.
Hoi. Mijn dochter heeft voor haar verjaardag een storio gekregen. Echt een superding! Heel leerzaam zoals bijna alles van v- tech. Je kan er vehaaltjes op lezen (zelf of het wordt voorgelezen) voor elke leeftijd weer iets uitdagender. Je kan er op tekenen, foto's kijken, muziek luisteren en leren schrijven. Mijn dochter is er helemaal blij mee.. De andere cadeautjes was ze al weer vergeten, hihi
Als je echt een spelcomputer wilt, de Storio is dat niet. Wij hebben voor de oudste wel de Storio, die heeft ze met Kerst gehad en er wordt elke dag mee gespeeld, ze vindt het geweldig. Ze is gewoon heel geïnteresseerd in lezen en schrijven, plus dat tekenen vindt ze ook leuk. Meer een educatieve computer dan een spelcomputer. Maar wij hadden hem ook om die reden gekozen.
Wij hebben een Wii en een Vtech Smile, maar ze vindt de Wii veel leuker! Spelletjes zoals Dora en Thomas de Trein kan ze makkelijk spelen. Soms speelt ze ook op de pc trouwens, met de MyBee browser, speciaal voor kids en is ingedeeld op leeftijd enz. Storio hebben we geen ervaring mee.