jezelf googelen

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het was lang geleden dat ik het gedaan had, dingen zijn wel veranderd inmiddels. Ik was heel gemakkelijk te vinden. Ik was online erg open over m'n ziektegeschiedenis. Maar inmiddels vind je me eerder op een gedichtensite waar ik ooit wat neergezet heb, dan bij wat anders. Ach ja..
    en bij 'afbeeldignen, valt het ook wel mee.

@ jel: Om uit de 'caches' te komen van google, moet je google zelf even mailen, geen idee of je dat ooit al eens gedaan hebt hoor, maar misschien werkt dat wel. Ik kan me voorstellen dat je er geen reacties meer op wil krijgen, nu iets wat zo mooi had moeten zijn, zo verdrietig is geworden.

2. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    ja en fotos van de kidsenzo enzo;)

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ja precies.

Google mailen? Waar kan ik dat doen? Want dan doe ik dat graag even...

4. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ik heb wel hyves en facebook maar alles staat afgeschermd.
    Als ik mijn naam google kom ik alleen een naamgenoot tegen en geen enkele fotos van mezelf.
    Heb het gelukkig dus goed afgeschermd :)

5. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
  6. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjewel voor je link.

Ik zie dat als ik verder klik, ik me eerst moet aanmelden met een google-account. Komt dat google-account dan ook op google? ;)

En kun je dan met je google-account ook +1 aanklikken wat je weleens onder artikelen ziet staan?

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    Als ik mij naam Google dan komen Facebook, schoolbank, Hyves naar voren. Als ik op afbeelding kijk dan zie ik een hele leuke foto van mij en mijn zoon. En ik zie al mijn vrienden van Hyves?

8. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0

dat weet ik niet gebruik die google account voor youtube inlog
    was nieuw;)

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik vind helemaal niks over mijzelf.

Wel een aantal met de zelfde voor en achternaam.

10. Jel

Jel Niet meer actief

Kan best zijn dat ik dat ook al eens heb aangeklikt. Maar het aanmelden met mijn you-tube account lukt niet. En ook lukt het niet een profiel aan te maken met 2 verschillende emailadressen. Wat gaat er nu mis. ;)

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Doe ik ook wel eens hoor, krijg alleen iets van mijn vorige werk, klik je het aan, dan krijg je dat die pagina niet meer bestaat ofzo.
    Ja, en verder een link naar facebook ofzo.

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Als ik mezelf google krijg ik een link naar Facebook (maar is volledig afgeschermd), en m'n Flickr account, maar moet je voor inloggen om foto's te kunnen zien. M'n Google+ account en Twitter doe ik niks mee, dus die heb ik net direct maar laten verwijderen.

Bij foto's krijg ik alleen m'n FB profielfoto, en profielfoto's van vrienden, verder geen foto's van mezelf ofzo.

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Als ik mijn naam google dan zie ik een facebook pagina van een winkel waar ik een reactie heb achter gelaten.
    Verder niks...

14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Als ik google zie ik alleen dat er iemand is geweest die mijn man zijn naam en mijn naam heeft ingevuld in zo'n berekening wanneer wij gaan scheiden :(. Er is vast iemand die dat wil weten.... Net als die overlijdingssite. Wat vaag. Verder kom ik nergens voor

15. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Dit is ook het enige wat die bij mij vind..

16. Jel

Jel Niet meer actief

Wat achterlijk en flauw om zoiets van een ander in te vullen. :$
    Dat moet dan haast wel iemand zijn die een hekel heeft aan jullie of jaloers is op jullie relatie... Wist niet eens dat die site over scheiden bestaat trouwens. Die 'overlijdens-site' ken ik wel.

17. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    als ik mijn naam google komt gelijk bovenaan de site van mijn dochter en daaronder die van mn vriend :)
    Iets verder eronder mijn facebook. En daarna ergens Schoolbank.

En bij afbeeldingen komen een paar foto's van mn dochter en van hyves.
    Heb ik geen problemen mee.

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Op mijn meisjes naam krijg ik 2 inieminie fotootjes en qua sites helemaal niets (ja misschien op pagina 100 ofzo)

Op mijn aangetrouwde naam krijg ik 3 iniminie fototjes en ook geen sites..

Bij mijn man zie je 1 fototje van hem en I. maar alleen van achter en qua info schoolbank en heeeel veel vliegtuigen-sites waar hij foto's op post..

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahaha mijn ex moet ik niet gaan googelen over hem is er een hoop te vinden, hij is een honkballer

20. MvdW

MvdW Niet meer actief

Heb het net ook even gedaan. En bij Google afbeeldingen staan op de eerste pagina 3 foto's (waaronder de allereerste 2 foto's) van mijn dochtertje. Hier ben ik echt niet blij mee! Ga ook direct google mailen !

Deel Deze Pagina