het was lang geleden dat ik het gedaan had, dingen zijn wel veranderd inmiddels. Ik was heel gemakkelijk te vinden. Ik was online erg open over m'n ziektegeschiedenis. Maar inmiddels vind je me eerder op een gedichtensite waar ik ooit wat neergezet heb, dan bij wat anders. Ach ja.. en bij 'afbeeldignen, valt het ook wel mee. @ jel: Om uit de 'caches' te komen van google, moet je google zelf even mailen, geen idee of je dat ooit al eens gedaan hebt hoor, maar misschien werkt dat wel. Ik kan me voorstellen dat je er geen reacties meer op wil krijgen, nu iets wat zo mooi had moeten zijn, zo verdrietig is geworden.
Ik heb wel hyves en facebook maar alles staat afgeschermd. Als ik mijn naam google kom ik alleen een naamgenoot tegen en geen enkele fotos van mezelf. Heb het gelukkig dus goed afgeschermd
Dankjewel voor je link. Ik zie dat als ik verder klik, ik me eerst moet aanmelden met een google-account. Komt dat google-account dan ook op google? En kun je dan met je google-account ook +1 aanklikken wat je weleens onder artikelen ziet staan?
Als ik mij naam Google dan komen Facebook, schoolbank, Hyves naar voren. Als ik op afbeelding kijk dan zie ik een hele leuke foto van mij en mijn zoon. En ik zie al mijn vrienden van Hyves?
Kan best zijn dat ik dat ook al eens heb aangeklikt. Maar het aanmelden met mijn you-tube account lukt niet. En ook lukt het niet een profiel aan te maken met 2 verschillende emailadressen. Wat gaat er nu mis.
Doe ik ook wel eens hoor, krijg alleen iets van mijn vorige werk, klik je het aan, dan krijg je dat die pagina niet meer bestaat ofzo. Ja, en verder een link naar facebook ofzo.
Als ik mezelf google krijg ik een link naar Facebook (maar is volledig afgeschermd), en m'n Flickr account, maar moet je voor inloggen om foto's te kunnen zien. M'n Google+ account en Twitter doe ik niks mee, dus die heb ik net direct maar laten verwijderen. Bij foto's krijg ik alleen m'n FB profielfoto, en profielfoto's van vrienden, verder geen foto's van mezelf ofzo.
Als ik mijn naam google dan zie ik een facebook pagina van een winkel waar ik een reactie heb achter gelaten. Verder niks...
Als ik google zie ik alleen dat er iemand is geweest die mijn man zijn naam en mijn naam heeft ingevuld in zo'n berekening wanneer wij gaan scheiden . Er is vast iemand die dat wil weten.... Net als die overlijdingssite. Wat vaag. Verder kom ik nergens voor
Wat achterlijk en flauw om zoiets van een ander in te vullen. Dat moet dan haast wel iemand zijn die een hekel heeft aan jullie of jaloers is op jullie relatie... Wist niet eens dat die site over scheiden bestaat trouwens. Die 'overlijdens-site' ken ik wel.
als ik mijn naam google komt gelijk bovenaan de site van mijn dochter en daaronder die van mn vriend Iets verder eronder mijn facebook. En daarna ergens Schoolbank. En bij afbeeldingen komen een paar foto's van mn dochter en van hyves. Heb ik geen problemen mee.
Op mijn meisjes naam krijg ik 2 inieminie fotootjes en qua sites helemaal niets (ja misschien op pagina 100 ofzo) Op mijn aangetrouwde naam krijg ik 3 iniminie fototjes en ook geen sites.. Bij mijn man zie je 1 fototje van hem en I. maar alleen van achter en qua info schoolbank en heeeel veel vliegtuigen-sites waar hij foto's op post..
Heb het net ook even gedaan. En bij Google afbeeldingen staan op de eerste pagina 3 foto's (waaronder de allereerste 2 foto's) van mijn dochtertje. Hier ben ik echt niet blij mee! Ga ook direct google mailen !