facebook fliqr account my video account linkedin pagina netlog een of andere domme site sterfdatum.nl ooit eens ingevuld en nu staat dat ik ga overlijden op mijn 56e (heel erg creepy!) onze familiesite natuurlijk (onze eigen domeinnaam) wehkamp (recensie) zooplus (recensie) bellyfashion (recensie) website die ik ooit gehad heb (kraamkadootjes) uiteraard ZP kleertjes.com (recensie) spoonflower (kan je je eigen bedrukte stof bestellen) maar goed ik heb zo wat alles op i-net staan (is ook deels mijn werk en ook daarnaast hobby) dus vind het ook niet erg
hier 2 kleine profielfotootjes van hyves vrienden, maar die kan ik natuurlijk niet verwijderen of wel? schoonbroer staat in overvloed op google met foto's alles
Gelukkig heb ik alles onder een andere naam staan en is er van mij niets te vinden op google...ja een tweet van mn werk dat ze me welkom heten en veel succes wensen van al 4 jaar terug ofzo...dus het valt bij mij gelukkig mee
Ik zie onder mijn naam bij afbeeldingen een foto staan van mijn dochter. Deze foto heb ik van mijn hyves verwijdert maar blijft toc staan. Kan ik daar iets tegen doen?
Misschien dan ook google mailen, om te vragen of ze het verwijderen. Ik heb zelfs mijn hele hyves verwijderd maar vind nog foto's terug op google afbeeldingen. Maar het zijn geen schokkende foto's.
Ik google mezelf ook regelmatig. Alleen nu zag ik dat een naamgenoot mensen op aan het lichten is op marktplaats :x Lekker dan
Ja idd lekker dan. Als jij iets op mp wil zetten en mensen googlen jou, dan denken ze nog dat jij die persoon bent. Tja wat moet je hier nou aan doen?
ow das minder, zo verkoop jij nooit meer wat op mp natuurlijk. Misschien even mp mailen, misschien hebben zij een oplossing??
Mijn collega heeft een neef die toevallig hetzelfde heet. Die neef heeft overal profielen op schimmige contactsites... :S
Bij mij komt niks te voorschijn. Alleen iemand uit amerika ben er wel blij mee. je hoef mij niet te googlen