zijn er mensen die als trouwauto een kever hadden?

Discussie in 'De lounge' gestart door TriCo77, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik heb sinds kort een kever. echt een hele mooie, ben er ook wel heel trots op.
    nu zat ik te denken om haar te verhuren als trouwauto, maar heb toc hwel een vraag eigenljk...
    nou is zoń kever niet geweldig groot, past daar dan wel een bruid achterin met jurk met hoepel?

2. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb een eend als trouwauto gehad, en de jurk paste er prima in. Dus dat zal met een kever ook wel gaan. Ik had alleen niet zo'n hoepel in m'n jurk, dus dat zal weer anders zijn.

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    #3 setje, 25 jan 2012
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
    Ik had een kever als trouwauto, en paste daar prima (achter) in! :D

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Wij hadden ook een kever. Volgens mij zat ik achterin, aan de bijrijderskant (wij hadden een chauffeur erbij, namelijk), en ik geloof dat die stoel wel zo ver mogelijk naar voren stond. Een bevriend stel had ook een kever, en volgens mij heeft hij zelf gereden, en zat zij er dus naast. Moet passen, met andere woorden.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wij hebben zelf gereden (in onze eigen kever) dus ik zat gewoon ernaast, maar achterin past wel. dan wel achter bijrijder stoel en stoel naar voren..

Denk je wel aan je kachelpijpen met instappen en/of jurk ertegen .. kan een beetje vies aan zitten.. dus eigenlijk even mee poetsen voor de dag..;)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik had een hele brede hoepel, maar met een beetje proppen paste het wel haha.

7. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Wij zijn ook in een kever getrouwd! Hihi helemaal gaaf.
    Had alleen wel een hoepel maar ze hadden voor mij de bijrijderstoel eruit gehaald en er een kleedje overheen gelegd (voor de smeer).

Paste Prima !!!

8. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Bedoel je een oude of nieuwe kever? Wij hadden een nieuwe (cabrio). Maar mijn man reed zelf dus zaten we voorin.

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij hadden een eend, we zaten dan wel vooin maar achterin zou het ook gepast hebben, zal bij een kever ook wel passen, welke kleur heeft hij? wit is namelijk erg in trek

10. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Wij zijn ook in een Kever getrouwd (en een vriendin van mij ook).

Als je de bijrijdersstoel flink naar voren zet past de bruid er prima achter, en de bruidegom kan dan achter de bestuurder! Ik had trouwens geen hoepel maar volgens mij moet zelfs een hoepel prima passen!

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wij zijn ook in een Kever (Cabrio) getrouwd en dat ging prima, we hadden er een chauffeur bij dus zaten beide achterin.

12. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn ook in een Kever Cabrio getrouwd!! Paste makkelijk, maar ik had geen hoepel.....

13. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    dat gaat wel goedkomen dus. enne, bijrijdersstoel naar voren? als ik rij, kan de bruid dan ook achter mij zitten, ik heb maar korte beentjes he. hihi

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    schoonzus is ook in kever cabrio getrouwd, ze zaten op de achterbank en hadden geloof ik wel plek genoeg :)

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wij hadden een kever geleend van vrienden. Geen chauffeur, dus gezellig met z'n tweetjes voorin. Paste prima, maar ik had dan ook geen hoepel :)

Deel Deze Pagina