Ik heb positiebroeken maat 36. Zit heerlijk. Nu heb ik rond de middag/avond echt zo'n last van dat mijn broek strak zit, alsof mijn buik dikker geworden is ofzo. Echt op de rand van waar je onderbroek normaal zit.. Dit is sinds 2 weken ofzo..Vindt het wel eng want ik weet dat de baby ondersteboven ligt (al een tijdje), zou het daaraan liggen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben ook grotere positiebroeken moeten gaan kopen rond die termijn. Ik werd ook dikker op mijn heupen zeg maar... Ligt volgens mij niet aan de baby.
Hier ook last van, beebje is ook al ingedaald, misschien dat dit er ook wel mee te maken heeft? Heb bij alle positiebroeken het elastiek op z'n grootst en nog zit het eigenlijk niet zo lekker. Ik draag daarom nu vooral nog jurkjes en tuniekjes. Heerlijk!
Ik pas aan het einde van mn zwangerschap, en dit keer rond de 30 weken al, de meeste van mn positiekleding al niet meer. Ik heb een flinke buik, had ik 1e zwschap ook al en de band van de positiekleding knelt dan op mn buik, de band is bij mij te kort. Ik heb 1 rok en een broek die wel lekker hoog ( Tot vlak onder mn bh ) komen en die zitten nog lekker. Inderdaad, jurkjes, tunieken, lekkere broeken scheelt een hoop!
Ja ik heb ook n best flinke buik! Jurken enzo zitten idd erg fijn (godzijdank zit het weer mee ) Maar de baby kan toch nog niet ingedaald zijn met 26 weken?
Hier ook 1e zw broek maat 36 (14 wk zwanger) bij 20 wk maat 38 en sinds week 26/27 maat 40. Het knelt idd op die plekken en draag ook t liefst jurkjes enz.
Ik begin ook uit mijn positiekleding te groeien en heb inderdaad vaak 's avonds dat de broekrand gaat knellen. Bij mij ligt de baby in stuit en is niet of nauwelijks ingedaald, dus denk niet dat het daar aan ligt.