Hoi dames, Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen.. Onze eerste iui poging is mislukt. Daarna zijn we verder gegaan met de 2e poging, maar die is helaas afgebroken. Volgens de vervangende arts, zaten er teveel follikels en waren ze leeg. Mn eigen arts zegt, dat dit helemaal niet kan. Wie moet ik nu geloven Maar goed, duphaston voorgeschreven gekregen en ik werd netjes bij cyclusdag 26 ongesteld. De tweede cyclusdag moest ik in het ziekenhuis komen voor een echo om te kijken of mijn lichaam weer hersteld was. Nog niet alles was weg, dus ik moest over drie weken weer terug komen. Gisteren moest ik weer naar het ziekenhuis voor een echo hoe het er nu voor stond. Er zat een eitje van wel 2,5 cm groot. Volgens de arts stond die op springen. Ik snap er nu helemaal niks meer van.. 27 december begon ik te menstrueren. Zo rond 8 januari heb ik volgens mij mn eisprong gehad, ik weet nu toch wel een keer hoe dat voelt na ongeveer 30 rondes (om hopeloos van te worden!). De 13e verloor ik iets rozebloed en twee dagen erna oud bloed. Vanaf die dag tot nu heb ik behoorlijk buikpijn. Ik had dan ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar tot nu toe nog niks. Zal het nu dan toch een keer raak zijn of is mn cyclus in de war?? De arts vertelde gisteren, dat het eitje wat er zat op springen stond, maar drie weken terug zaten er namelijk ook wat (gisteren vertelde de arts dat het cystes waren). Wie herkent dit?? Vind het steeds moeilijker worden. We wachten al 2,5 jaar.. Pff.. Merk dat ik steeds verdrietiger word, ben zo bang dat het nooit zal lukken.. Liefs Mum83
Denk dat het er nog iets te vroeg voor is.. Normaal heb ik een cyclus van 26 dagen en ik zit nu op dag 23.
Ik wacht effe af of het zaterdag nog rustig is.. Vind het zo raar.. Je kunt toch geen twee eisprongen in één cyclus hebben?!
Twee eisprongen in één cyclus kan best, waar komen anders de twee-eiige tweelingen vandaan? Ik hoop voor je dat het raak is. Sterkte en succes!
op 2 verschillende tijden een eisprong kan logischerwijs niet...2 eiige tweeling komt als 2 eitjes in 1 keer springen. mss is je lijf ontregelt door de medicatie en heb je dus wél 2 eisprongen...of zijn die 2 dagen bloedverlies je ongi geweest en was dit een nieuwe eisprong?
Panter bedankt voor je reactie! Dat van de eisprong heb je volgens mij goed. Volgens mij kun je idd geen twee keer een eisprong hebben tijdens je cyclus. Het waren maar een paar druppeltjes bloed en dat lijkt me geen menstruatie. Ben ook bang dat mn lichaam ontregeld is. Het is niet anders dan nog even afwachten..
Balen dat je poging is afgebroken. Wat ik wel vreemd vind is dat die arts adhv een fm kan zien dat er geen eicellen in je folikels zitten.dat kunnen ze pas zien als er eenpunctie is.
Vond het ook heel apart toen ze me vertelde dat ze allemaal leeg waren. Dit heb ik gisteren mn eigen arts ook verteld en volgens hem kan dat helemaal niet.