Nou deze kruipt uit de stofzuiger, onder 2 deurtjes door en komt vanavond even vragen wat je in hemelsnaam aan het doen was!
Sinds deze zomer hebben we -2 katten helaas. Die er nog is, is eigenlijk alleen buiten, komt binnen om te eten en gaat meteen weer weg. Ze slaapt boven op de overloop bij het open raam Maatje 41 legerkist staat klaar om te zien wie taaier is.
Ha, ik had van de week ook zo'n enorme spin... Op de wc. Ik in eerste instantie man geroepen (Ik zat nog op de pot) maar die kwam aan met de stofzuiger. Dat vond ik dan ook weer zielig dus ik heb een beker en een vel papier gepakt, spin gevangen en buiten gezet. Onze peuter was er erg van onder de indruk, de daaropvolgende 2 dagen zei hij iedere keer dat hij die beker weer zag: "Spin in tuin! Mama!" Oftewel mama heeft de spin in de tuin gezet.
Deze zat vorig jaar bij ons in bed!! Ik voelde iets op m'n arm, dus ik veeg en ik voel gewoon dat ik tegen iets groots aan sla. Hup, licht aan. Ik naast het bed. Kwijt natuurlijk, terwijl ik wist dat ik een spin geraakt moest hebben. Man over de zeik, die lag te pitten en werd wakker van mijn hysterie (zwanger en hormonen en onredelijke paniek ). Dus ik sla de deken terug en jawel, een meeeeega joekel. Zelfs de hond probeerde hem niet op te eten. Man vond dat ik me aanstelde, maar pakte een sok om em op te pakken en uit het raam de voortuin in te gooien naderhand gaf hij toe dat het toch wel een van formaat was. Vooral toen hij de volgende avond beneden zat en de partner van mijn mega joekel achter hem op de muur zat spinnen karma! Die kreeg ook vliegles, brr!