Jezelf wegcijferen.

Discussie in 'De lounge' gestart door iMum, 9 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Ik heb dé vacature gevonden.
    Ik voelde werkelijk waar aan alle eisen, heb ervaring waar zij ervaring vragen, werktijden, aantal uren én salaris kloppen gewoon.

Nu een sollicitatiebrief schrijven, deze moet gewoon echt perfect zijn, want ik vermoed dat er veel mensen zullen solliciteren.
    Is er toevallig iemand die mij tips kan geven?

Edit: ik heb er even een topic voor geopend.

2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Het lijkt wel alsof ik dit geschreven heb. Ik werk in de zorg, maar ik wil me laten omscholen naar de kinderopvang. Morgen mag ik een dag meelopen om te kijken of ik het wat vind. Dat zal dan inhouden dat ik 3 dagen ga werken en 1 dag naar school ga. Ook niet wat ik voor ogen heb ik mijn moeder rol.
    Mijn man wil tegen die tijd proberen om op maandagmiddag vrij te zijn.
    De oudste 3 moeten dan tot 14.30 naar school. De jongste wil ik dan op maandag naar de peutergroep doen (zit bij school in) en dan verlengde kinderopvang tot 14.30.

Dinsdag en donderdag zullen ze dan naar de opvang gaan en woensdag past oma op.

Daarentegen ben ik wel de weekenden vrij en ik weet dat mijn kinderen het totaal niet leuk vinden als ik het weekend moet werken.
    Ook voor mij geldt dat ik liever met plezier naar mijn werk ga en minder verdien, dan dat ik veel verdien maar met tegenzin naar mijn werk ga.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Exact dit is de situatie hier nu ook

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik reageer vanuit de titel 'jezelf wegcijferen'.
    Op het moment dat dit aan de orde is met betrekking tot je kinderen (en je relatie misschien?) dan is het tijd voor verandering. Zeker als ik lees dat jouw partner lekker gaat.
    Het kan in mijn ogen niet zo zijn dat 1 persoon zichzelf moet wegcijferen en daardoor ongelukkig is in haar werk, terwijl de rest van het gezin lekker gaat omdat mama/ partner zichzelf zo lekker wegcijfert.
    Succes!

Deel Deze Pagina