Hey Meiden, Ik vroeg me af: wie van jullie speelt ook een muziekinstrument? Ikzelf speel al zo'n 15 jaar klarinet en de laatste tijd ook weer veel basklarinet! Ik ben benieuwd! Liefs, Wup
Telt Luchtgitaar.....? *Sorry* Elmo kan serieus nog geen noot lezen! Heb op een blauwe maandag Jachthoorn gespeeld...omdat een vriendinnetje dit ook ging doen..konden we samen. Geen succes dus
ik kan saxofoon spelen, doe het alleen al jaren niet meer! af en toe blokfuit ik nog kinderliedjes voor mijn dochter!
Nee Wup, klopt...maar dan moet je het wel willen he Ik speel vast net zo vals als ik zing..dus wil er niemand mee vermoeien :-D
Ik speel ook al zo'n 15 jaar klarinet. Dit doe ik in een harmonieorkest bij ons in het dorp. Ik kan niet zonder. Heb tot een dag voor de bevalling mee gerepeteerd, dus dat zegt wel wat. En een week later was ik alweer op de repetitie.... xxx Linda
Ik kan een beetje drummen (ik heb ook een tijdje bij een drumband gespeelt) en ik kan een beetje gitaar spelen (wat ik van mijn man heb geleerd). Liefs Hummel.
Ik speel dwarsfluit. Heb ook altblokfluit gespeeld en kan wat op een gitaar. Ben er sinds m'n 8e mee bezig en ben nu 24. Speel in een combo van de kerk en begeleid op m'n school groepen leerlingen die spelen/zingen bij bepaalde gelegenheden. Heb er tegenwoordig wat minder tijd voor, maar vind 't nog steeds erg leuk.
Ik ben begonnen met pianoles toen ik 7 was. Na een paar jaar ben ik orgel gaan spelen en daarna keyboard en dat speel ik nog steeds. Alleen geen les meer.
piano , en dwarsfluit, zangles, koor, en een beetje gitaar, maar das geen goede combi met piano (ivm eelt)
ik speel saxofoon - al 21 jaar nu alleen nog in een hoempaband - maar heb ook klassiek, fanfare en harmonie gespeeld