Ji(e)tse of Siebe?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Roetje08, 11 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke van de twee

1. Jietse / Jitse

2. Siebe

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Je kent de naam van E., dus dan snap je wel hoe moeilijk die zoektocht was en deze zal zijn :p wat ik ook maar voorstel, hij kent er ergens wel een en dan is het een no go. Tiebe vinden we alletwee heel mooi, tot een collega van hem vertelde dat zijn zoontje Tiebe noemt, hij vindt dat Awkward.

2. Sunna

Sunna Fanatiek lid

10 okt 2017
    1.103
    600
    113
    Ik vind Jietse het leukst. Ik zie dat je Tiebe ook leuk vond. Misschien nog:

Thole
    Tobin
    Abe
    Ole

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Siebe stond hier op nummer 1. Dus ook op Siebe gestemd.
    Wat ik ook een leuke naam vind.. Rinze.

4. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Super leuk zeg een jongetje!
    Ik ken ook de naam van je dochter en vind allebei de namen er wel bij passen. Iets meer fan van Jietse, maar dat is een kwestie van smaak hè. Zou het persoonlijk niet laten om die kerel van Temptation, dat is iedereen snel genoeg weer vergeten.

Sowieso, als je een naam wil die door veel mensen mooi gevonden wordt dan moet je gaan voor Lucas ofzo :p
    Alle namen die minder populair zijn zullen redelijk wat tegenstanders hebben, anders waren ze wel populairder. Dus even afwachten op welke naam je het meest verliefd wordt en dan die doen! Misschien ook eens aan E. vragen wat ze vindt? :D

5. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Dankje :D ik heb me overgegeven aan Siebe, vriend wil het zo graag en E. zit de hele tijd te sissen, sssssss :rolleyes: 2 tegen 1 dus ik pas me aan en begin de naam eigenlijk wel mooier te vinden :p

6. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.956
    1.293
    113
    Siebe

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Eens maar ik ben bevooroordeeld ;). Hier zeggen we OO-tis (tis als in vis)

Deel Deze Pagina