Je kent de naam van E., dus dan snap je wel hoe moeilijk die zoektocht was en deze zal zijn wat ik ook maar voorstel, hij kent er ergens wel een en dan is het een no go. Tiebe vinden we alletwee heel mooi, tot een collega van hem vertelde dat zijn zoontje Tiebe noemt, hij vindt dat Awkward.
Super leuk zeg een jongetje! Ik ken ook de naam van je dochter en vind allebei de namen er wel bij passen. Iets meer fan van Jietse, maar dat is een kwestie van smaak hè. Zou het persoonlijk niet laten om die kerel van Temptation, dat is iedereen snel genoeg weer vergeten. Sowieso, als je een naam wil die door veel mensen mooi gevonden wordt dan moet je gaan voor Lucas ofzo Alle namen die minder populair zijn zullen redelijk wat tegenstanders hebben, anders waren ze wel populairder. Dus even afwachten op welke naam je het meest verliefd wordt en dan die doen! Misschien ook eens aan E. vragen wat ze vindt?
Dankje ik heb me overgegeven aan Siebe, vriend wil het zo graag en E. zit de hele tijd te sissen, sssssss 2 tegen 1 dus ik pas me aan en begin de naam eigenlijk wel mooier te vinden