Vanochtend half 7 getest (NOD was eigenlijk pas morgen) en er staat "zwanger". Ik kan het bijna niet geloven! We zijn zoooooo blij en tegelijkertijd is het zoooooo spannend! Ben helemaal shaky! Ga straks de dokter bellen voor afspraak. Misschien als zij het bevestigt dat het nog wat 'echter' is!
Dankjewel!! Ik ben ff helemaal de kluts kwijt. Loop het ene moment te grijnzen en het andere moment gieren de zenuwen door mijn lijf. Kan zo meteen terecht bij de huisarts. Even wat duidelijkheid over hoe nu verder en wat ik precies wel en niet mag (heb regelmatig migraine). En dan gewoon aan het werk... dat word heeeeel raar!
geeeeeeeeeeeeeeeefeliciteerd gaaf man!!! je hoeft geen afspraak te maken hoor bij je huisarts..... die doet niet automatisch meer een test volgens mij, moet je dan gewoon zelf betalen, kan je beter over een paar dagen nog een kruidvat 2 voor 5 euro er tegen aan gooien, je kan nu meteen een verloskundige zoeken en opbellen voor een afspraak Succes!! Liefs Muis
hoi meiden, afgelopen zaterdag een test er tegenaan gegooid en hij was positief helemaal geweldig, de eerste ronde voor ons eerste kindje was het gelijk raak!
Klopt als een bus. Ik heb er 10 euro voor moeten betalen. Gefeliciteerd Carlo1987. Wat heerlijk dat het zo snel raak was. geniet er maar lekker van.