Vraagje voor mama's met (bijna) 3 kinderen. Hoewel het voor ons geen invloed zal hebben voor het wel of niet gaan voor een 3e (haha eerst moet de 2e nog komen) ben ik benieuwd hoe de verdeling is bij jullie. Het gaat er bij mij dus vooral om als je eerst 2 kindjes krijgt met hetzelfde geslacht wat dan de 3e keer het geslacht is.
Ja, inderdaad, de poll is niet helemaal volledig. Mijn nichtje bijv. heeft 3 kinderen: jongen - meisje - jongen
Oke dan heb ik het niet goed omschreven, het gaat er mij juist om als je eerst 2 kindjes van hetzelfde geslacht hebt wat dan het 3e geslacht is zeg maar. Snap je? Volgens mij komt het vaak voor dat als je al 2 keer hetzelfde geslacht hebt dat de 3e dan ook dit geslacht is. Snappen jullie wat ik bedoel PS ik heb mijn 1e bericht gewijzigd.
Tja hier een mama van bijna 3 kindjes, maar poll is dus niet van mij op toepassing.... Met al een "koningspaar op zak".... gaat ook iedereen er maar vanuit dat deze ongepland is....:x Trouwens nog geen idee welk geslacht dit ukkie heeft.
Bij ons de vierde op komst, eerst meisje- meisje, daarna jongen, nu erg benieuwd naar deze, wordt het 2-2 of 3-1....
Hier ook een bijna mama van 3 kids. Heb nu 2 jongetjes van 3 en 1 en over een week of 7 verwachten wij ons meisje
Mijn moeder kreeg eerst 3 meiden (waarvan ik er 1 ben) en toen een jochie De nicht van mijn man heeft eerst 2 jochies gekregen, daarna een meid en pas nog een tweeling (2 jochies).
hier eerst een meisje dan een jongen en daarna 2 meiden om het vrouwelijk geslacht sterk te maken in het gezin