volgens mij zijn het de mensen die zelf dik zijn die die opmerkingen het meest maken. Ik ben ook 1,70 en ben nu al 10 kg aangekomen, woog vanmorgen 71,3 kg. Een aantal weken geleden zei een vriendin, jeetje je krijgt ook al een dikke kont en dikke benen. Vandaag een wildvreemde in een winkel: hoe ver ben je, ow dan heb je een mooi klein buikje, mooi naar voren... Ik heb niks tegen dikke (lees vatsig en overzorgd) mensen, maar het is wel heel toevallig
Een vriend die maanden weg is geweest kwam langs bij ons en kwam binnen riep meteen door de huiskamer met al het andere bezoek: 'Nou, je bent wel moddervet geworden zeg!' En daarna als ik opstond om drinken te pakken: 'Jezus wat een buik!!' Nu weet ik wie het zegt hoor, tis een goede vriend die altijd van die belachelijke opmerkingen maakt, maar ik voelde me behoorlijk te kakken gezet in die volle huiskamer... Ik vind het ook nog wel een verschil hoor tussen mannen en vrouwen. Als een vrouw, of wijf soms, zulke opmerkingen maakt, ben je als vrouw gewoon een trut en het aankijken niet waard. Mannen zijn toch al ontactischer en nemen het allemaal ook niet zo serieus. Soms doen ze het ook om gewoon te klieren.
Ik heb ook zo'n collega die iedere keer als ze me ziet niet kan na laten om op te merken dat ik toch wel een stuk dikker ben geworden......pffff. Alleen maar om er zelf beter van te worden he? Ach, ik heb een excuus, zij niet!
Wat zijn er toch een valse wijfen he. Ik zou zoiets nooit zeggen! Misschien hooguit denken Maar volgens mij zijn het voornamelijk dikke vrouwen die zulke gemene opmerkingen maken.
Ik heb dat soort opmerkingen echt nooit gemaakt en ben niet slank. Ben ook veel dikker geweest, maar ik zou nooit gedurfd hebben! Heb sowieso geen last van afgunst...
Ja, vals zeker! Maar mijn collega in deze is heel erg slank. Alleen....bij haar is het zware afgunst. Zij wilde eigenlijk degene zijn die als eerste zou trouwen en kinderen krijgen. Ze liet altijd iedereen merken dat zij populair was bij mannen en wij eigenlijk maar suf waren . En tja, een paar collega's (waaronder ik) zijn haar toch voor en zij is een paar jaar ouder en nu nog steeds vrijgezel . Dus het is puur afgunst en hoogstwaarschijnlijk een beetje jaloers. Hoewel ze nu bij hoog en laag roept dat zij waarschijnlijk geen kinderen wil en zo wel, ze zo een man heeft dit dat ook wil . Ach ja.......lekker laten kletsen dat soort mensen, is je energie niet waard!