Jij blij en hij niet..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door xLiefzK, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje83

    Leeuwtje83 VIP lid

    8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hmm, dit begint op ontvoering te lijken. Een volwassen man opsluiten? Ik zou de neiging krijgen om aangifte te doen bij de politie.
     
  2. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    Dat gevoel herken ik alleen als ik dat ga doen weet ik zeker dat zijn ouders mijn weer onverbiddelijk zwart gaan maken.

    zie je wel bladiebla hij moet nu echt voor zichzelf opkomen want aan een watje heb ik niets en anders vertrekt hij bij het minste of geringste weer naar zijn ouders
     
  3. Hoop42

    Hoop42 Niet meer actief

    @XDafne: meid je bent alweer bijna op de helft van je zwangerschap!!:) je bent een verstandige,dappere vrouw!
    Wat je allemaal omschrijft klinkt idd heel erg als ontvoering.Ik vind het wel zwak dat een man van hem zijn leeftijd zich zo laat beinvloeden door zijn ouders!

    Aan de andere kant als ik lees dat zijn ouders jou als stalker afstempelen en zulke dingen vertellen overt jou,dan geloof ik ook dat ik aangifte zou doen.Want dit is schending van jou privacy!

    Natuurlijk heb je heimwee naar hem en naar alle leuke dingen! Maar dit is een man zonder ruggegraad! En jij hebt een man en vader voor je kind nodig die voor jullie door het vuur gaat en dat kan hij dus niet.Er komt echt op een dag een man in jou leven die voor 100 procent voor jou gaat!

    Ik kan je vertellen dat ik heeeel veeel meegemaakt hebt in mijn leven en door diepe dalen ben gegaan.Ook aangedaan door mannen! Maar er komt altijd een dag dat je de ware tegenkomt en dat de zon weer gaat schijnen!

    Zoek meiden van jou leeftijd die ook zwanger zijn en waar je het heel gezellig mee hebt.Ik las net dat er ook iemand uit Hilversum hierop het forum zit,misschien leuk als jullie elkaar ontmoeten!:)

    By the way: ik heb ook een nieuwtje: ik ben ook weer zwanger!!:D Nog maar heel kort,ik weet het sinds gisteren! We zijn zo blij!

    Nou meid,hou je taai en jij komt er wel!!:)
     
  4. Nicolevh

    Nicolevh Actief lid

    9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Wow wat een verhaal! Niet te geloven, dat mensen zo met iemand anders om kunnen gaan.. hij was er zelf toch ook bij dat jullie seks hadden en nou mag ie niet meer alleen naar school?? echt ongelooflijk!!
    Snap dat je hem mist, maar meid is dat wel iemand die je als vader van je kind wilt.. zoals die spreuk al duidelijk maakt, een kind verwekken is één ding, ouder zijn een tweede!
    ik zou wel in de gaten houden dat die ouders niet er verder voor gaan zorgen dat jij in de problemen komt oid, dan kijkend naar je baan enzo..het is nogal wat om een stalker genoemd te worden..
    verder wil ik je gewoon feliciteren en heel veel succes wensen met de zwangerschap!!!!:) Geniet van jouw wondertje!!! x.
     
  5. Uk2011

    Uk2011 Niet meer actief

    Kan me voorstellen dat je compleet over de zeik bent. Misschien die tante het hele verhaal uitleggen, hoe hij bij jou weg wordt gehouden en dat je juist voor het kindje kiest?
    Erg jammer dat er zoveel leugens worden verspreid over jou. Een zwangerschap is zo'n mooie ervaring en de helft daarvan is voor jou gewoon al verpest op deze manier.
    Hopelijk heb je veel steun van jouw familie, en kan je alsnog lekker gaan genieten. Ik hoop ook dat je vriend (ex?) tot bezinning komt en zich onder moeders vleugels weg weet te wurmen. Wat een rare schoonfamilie!

    Vind het dapper dat je voor jezelf en je baby kiest!
     
  6. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Daar zat ik ook aan te denken, zijn vrijheid is gewoon volledig weggevaagd door zijn vader.
    Bizar gewoon, hij is volwassen in de ogen van de wet maar wordt als een 2 jarige behandeld..
    Ik denk zelfs dat als hij contact wil maken dat het dan aan alle kanten tegengehouden wordt.

    En hij gaat alleen naar school als zijn ouders vrij zijn?? omg hij zit nog net niet aan een riem!!

    Sterkte DAfne! Je bent super sterk!
     
  7. Tanya

    Tanya Bekend lid

    27 jul 2010
    668
    0
    0
    ik zou tante het hele verhaal mailen. Dan kan zij misschien die ouders proberen op andere gedachten te brengen. En lukt dat niet, nou, dan lekker alleen verder. Aan een man zonder ruggegraat heb je niks! Dan kun je beter alleen verder. Natuurlijk mis je hem, en natuurlijk is het allemaal niet leuk, maar je bent op deze manier echt beter af zonder hem! Succes!!! En zorg ervoor dat jij dadelijk niet het slachtoffer wordt van hun leugens! Het feit dat ze zeggen dat je stalkt is een zware beschuldiging waar je in je dagelijks leven last van kunt gaan krijgen! Doe wat dat betreft alles om iedereen duidelijk te maken dat je daar echt niet schuldig aan bent!
     
  8. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb idd aan zijn tante verteld dat ik geen abortus ga doen maar niet de rest van het verhaal want als zei dan met haar broer hierover gaat praten weet hij ook hoeveel ik weet en dat heb ik liever niet..

    Ik heb inderdaad getwijfeld om aangifte te doen want zijn vader beweert dat ik stalk, nick's zijn ov-chipkaart heb gestolen en dat hij daardoor niet zonder zijn ouders na school kan en dat ik al zijn inloggevens voor email etc. beheer. Maar die man is mijn aandacht niet meer waard!!!

    Ik hoop alleen maar dat Nick ook nog zelf kan denken en hopelijk voor zichzelf gaat opkomen.
     
  9. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    #109 xLiefzK, 27 sep 2011
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
    @hoop42
    By the way: ik heb ook een nieuwtje: ik ben ook weer zwanger!!:D Nog maar heel kort,ik weet het sinds gisteren! We zijn zo blij!

    Nou meid,hou je taai en jij komt er wel!!:)

    GEFELICITEERD met je zwangerschap!:)
     
  10. Hoop42

    Hoop42 Niet meer actief

    Je doet het hartstikke goed hoor!:)

    dank je wel voor je felicitatie!
     
  11. ona81

    ona81 Bekend lid

    19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Mijn eerste reactie is: laat hem lekker vallen! maar goed dat is makkelijker gezegd dan gedaan... vanaf de zijlijn is dat makkelijk praten natuurlijk. Maar, als hij zich al zo gemakkelijk laat beinvloeden, zal het niet 1,2 ,3 veranderen. Zorg er maar voor dat hij het kindje erkent en idd lekker d ealimentatie laten betalen, daar heb je recht op. Hij laat jou/julli ein de steek, dus daar moet hij enigzins financieel in toegemoet komne.
    Heb je hulp? Misshcien is het wel fijn om d eerste weken wat hulp acht er de hand te hebben (je eigen moeder?) voor d esimpele dingen zoals wat huishouden etc.

    Heel veel succes en ik hoop da tje niet teveel stress ervaart door de situatie. Je moet voor jezelf en voor je kleine wonder in buik het zo goe dmogleijk hebben.krijgen.
     
  12. Mompelientje

    Mompelientje Fanatiek lid

    20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Lieve schat, ik vind het zo erg voor je :( Ben zo blij dat we je kunnen steunen hier op het forum!

    Ik hoop dat Nick voor jouw kiest. Iedereen weet Nick's moeder en vader het verhaal maar dat zijn leugens! Wanneer jij de baby op de wereld brengt, ik denk dat hij veranderd!

    Wanneer de baby komt zal Nick jouw komen opzoeken. Wat hij doet is vluchten van een probleem nu het nog kan en hij is gebrainwashed door zijn ouders. Maar echt, geloof me. Hij komt terug om met je te praten en de baby op te zoeken.

    Hij gaat van de baby houden en zal de baby herkennen. Hij zal scheit hebben aan z'n doorverflipte ouders als hij jouw en de baby ziet.

    Geen zorgen meis, het is een periode voor jullie beiden dat het moelijk is. Maar de toekomst zal een mooie twist geven in JOUW leven en zijn leven. Een baby.

    Gefeliciteerd met je zwangerschap meis! <3
     
  13. love31

    love31 Actief lid

    20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    Daarnaast ook omdat alle pogingen die ik heb ondernomen zijn geblokkeerd door zijn ouders.
    - Zijn telefoon abonnement hebben zei in hun bezit hij heeft nu een prepaid simcard en weet mijn nr. niet en ik de zijne niet.
    - Zijn emailadres heeft zijn vader verwijderd en een nieuwe aangemaakt waar hij samen met Nick op kan (Nick alleen niet).
    -Zijn hyves is verwijderd (anders social media sites had/heeft hij niet)
    -Zijn ouders zijn al 8 jaar gescheiden en hebben sindsdien geen woord meer met elkaar gesproken maar sinds dit hele verhaal logeerd vader bij moeder in een camper om het terrein te "bewaken" daarnaast wonen opa en oma in het voorhuis die zijn altijd thuis.
    - Nick gaat alleen na school op de dagen dat zijn ouders vrij zijn zodat zei mee kunnen. Daarnaast hebben ze op zijn school bij de receptie mijn foto afgegeven en aangegeven dat ik een stalker ben?? en mijn alle toegang ontzegd moet worden.
    - Nick's vader heeft tegen zijn hele familie gezegd dat ik abortus heb laten plegen (kreeg een mailtje van zijn tante hoe het ging na deze ingreep..waarop ik reageerde waar heb je het over..?)


    ik heb alles gelezen...en ik moet eerlijk zeggen..ik geloof van het hele verhaal niets!!
     
  14. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    jammer dat je dit zo ervaart.. Ik zou willen dat het niet waar is:( maar het is gewoon een nachtmerrie waar ik nu in leef. Helaas gaat niet bij alle vrouwen een onverwachtte zwangerschap automatisch met een droomsenarrio gepaard
     
  15. love31

    love31 Actief lid

    20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    ik blijf het een vaag verhaal vinden,want welke jongen van 23 gehoorzaamd zo naar zijn ouders, 9 van de 10 zeggen ze daaag papie en mamie...
    als het allemaal waar blijkt te zijn..zou ik als ik jou was die loser echt links laten liggen!!
    en lekker voor jezelf en je kindje gaan genieten!!
    igg sterkte dan!!

    EN LAAT HEM LEKKER BIJ ZIJN OUDERS,JE KUNT WEL EEN BETERE MAN KRIJGEN!LIEVER ZO ÈÈN KWIJT DAN RIJK!

    p/s ik was achtien toen ik zwanger raakte,en m'n ouders vonden het echt niet leuk,die wilden in eerste instantie dat ik het kindje weg liet halen..ik heb toen mijn spullen gepakt en ben samen met mijn toenmalige vriend bij vrienden gaan wonen,als je vriend echt voor jou en je kindje wil gaan,was hij ook allang weg gegaan lijkt me..het is echt een domme lul die jou niet waard is!mijn ouders zijn gelukkig na een tijd geen contact te hebben,bij gedraaid gelukkig,en zijn al 17 jaar heel blij met hem
     
  16. hopenopwonder

    hopenopwonder Actief lid

    20 jul 2010
    323
    0
    0
    @xDafne: Ik schrik ervan hoeveel invloed zijn vader heeft. Wat goed dat je voor je kindje kiest. Je komt er wel uit. Het zal niet makkelijk worden, maar je red het wel.

    @Love31: Je hebt absoluut ouders die zo zijn. Ik ken een jongen van 32 die onder de plak van zijn ouders zit (woont zelfs nog thuis). Die hebben zoveel invloed op hem. Het bestaat echt!!!
     
  17. Nynke Jellie

    Nynke Jellie Bekend lid

    1 okt 2008
    745
    0
    0
    Tsja, helaas zijn er mensen die nog best ontvankelijk zijn voor hetgeen zijn/haar ouders doen en zeggen. Ook als hij of zij al volwassen is. Helaas is hij, in dit geval, de enige die er iets aan kan doen. Maar de vraag is of hij dit durft/wil. En als ik dan lees hoe zijn ouders zijn, zou ik er persoonlijk denk ik ook nog wel 2 keer over nadenken. Neemt niet weg dat ik van mening ben dat hij nu de ballen moet hebben om gewoon bij zijn vader weg te gaan en zijn verantwoording naar jou toe te nemen Dafne. Hij was er net zo goed bij toen jullie kindje verwekt is en daar hoeft hij jou nu niet alleen voor op te laten draaien.
     
  18. Mompelientje

    Mompelientje Fanatiek lid

    20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Waarom ga je als eerste instantie roepen dat je niet gelooft en dan met appels en peren vergelijken? Dat meisje is doodziek van angst en is heel verdrietig, wij moeten haar steunen dat is wat we moeten doen. Als je niks zinnigst te vertellen heb, doe het dan niet. Zo maak je geen vrienden op t' forum...
     
  19. Hoop42

    Hoop42 Niet meer actief

    Ik ben het helemaal met Mompelientje eens!!!
     
  20. smartie1980

    smartie1980 Niet meer actief

    Ik denk dat als hij contact wil, dat dat ook kan. Hij zal zich wel verschuilen onder de dwang die zijn ouders op hem zetten.
     

Deel Deze Pagina