Jij blij en hij niet..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door xLiefzK, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Dat denk ik dus ook, ik kan me niet voorstellen dat hij 24/7 met chaperone loopt. Een briefje via via, een sms/belletje via een telefoon van een vriend, moeilijke situaties vereisen creatieve oplossingen en die zijn er ALTIJD. Hij vindt het denk ik wel prima zo, de beslissing is voor hem genomen, dus dat scheelt weer een hoop kopzorgen en verantwoordelijkheid. Laat links liggen die gozer ...
     
  2. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    Helaas is dat wel zo,

    Vorige week mijn 20 weken echo gehad, het is helemaal gezond!
    En het is een hij, ik ben stapel verliefd op mijn ventje en dan kan mijn prins op het witte paard wel moeten vertrekken van zijn ouders ik krijg er een "nieuwe" betere voor terug!!
     
  3. jilly1979

    jilly1979 Lid

    15 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, t komt allemaal goed. Ik was ook vanaf het begin van mn zwangerschap alleen omdat mn ex geen baby wilde en heeft 9 maanden lang bakken met stront over me heen gegooid. Mn kleintje is inmiddels 3 maanden oud en hij heeft haar vorige week voor het eerst gezien .... en t vaderhart spreekt hij is he-le-maal weg van haar. Hij heeft verder geen ouderschapsrechten en heeft haar niet erkend, maar wil wel een rol in haar leven. Geef het de tijd meestal draaien de papa's wel weer bij.
     
  4. lennyt

    lennyt Fanatiek lid

    22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    nou gelukkig dat het goed gaat met het kindje en goed dat je er zo over denkt maar wie weet hoe hij er straks over denkt misschien komt dan toch inderdaad de pappaliefde naar boven zalk maar zeggen
     
  5. Lies1989

    Lies1989 Lid

    23 sep 2011
    84
    0
    0
    Flevoland
    Meid! je mag trots op jezelf zijn hoe je het allemaal aanpakt! Jouw kindje krijgt in ieder geval een liefdevolle mama waar hij/zij kan bouwen


    Zo.. dat wilde ik even zeggen :D
     
  6. Hoop42

    Hoop42 Niet meer actief

    Wat geweldig meis!Een gezond klein kereltje:)Wat een rijkdom!
    Je doet het geweldig hoor!
     
  7. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    van harte met je nu al oh zo mooie zoontje!
    wat een verhaal zeg, jeetje. daar heb je het niet makkelijk mee en je zal ook nog een zware tijd tegemoet gaan. maar daar krijg je de mooiste beloning ter wereld voor terug!

    wat betreft je exvriend; ik vind het klinken als emotionele mishandeling en dan maakt het niet uit of je 23 of 3 bent. het heeft dan ook weinig te maken met ruggegraat of ballen hebben, je wordt gewoon kapot gemaakt. ik heb dit in het verleden ook gezien bij mijn ex en het is onvoorstelbaar hoe een volwassen iemand dan opeens kapot gemaakt wordt door zijn eigen ouders, idd net alsof iemand gehersenspoelt is.

    ene kant zou ik aangifte doen van mishandeling bij de politie, maar aan de andere kant zou ik me de ellende niet op de hals willen halen bij een toch al zo moeilijke situatie. toch, als hij emotioneel echt mishandelt wordt, ben jij misschien de enige die iets kan doen.

    wellicht zou je eens een gesprek aan kunnen gaan met die tante en dan je ouders mee nemen als steun?

    Hoe dan ook, respect voor de keuzes die je gemaakt hebt en dat je voor jezelf en je ongeboren kind opkomt, ik hoop iets dergelijks nooit mee te maken, want het klinkt afschuwelijk!
     
  8. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.531
    1.526
    113
    Ik volg het nu al een tijdje.
    En hoe verder ik lees en hoe meer ik er over na denk pff.

    Als ik het goed begrijp word hij in de gaten gehouden als of hij een gevangene is.
    En is school ingelicht dat jij geen contact mag opnemen.

    Als die vent balen had gehad, had hij allang naar een vertrouwings persoon op school gegaan Of via via contact met jou op genomen.

    En als ik even door mag denken........
    Wat als hij zijn ouders als smoes gebruikt en het allemaal wel best vind hoe het nu gaat..
    (lekker makkelijk Zij denkt dat het door mijn ouders komt maar dat is niet zo, ik wil er gewoon niets mee te maken hebben)

    Waarom ik dit denk een vent van 23 is volwassen en ouders kunnen dan niet het contract verbreken van een telefoon abbo.
    Of andere zaken.
    Alleen als het via de rechter zo is geregeld dat hij een bevoegd gezag nodig heeft omdat hij gehandicapt of niet zelfstandig genoeg is.
    En hij daar toesteming voor geeft.

    Dus... Ik weet het niet wat ik hier van moet denken.
    En denk dat je nu moet instellen dat het nooit meer goed komt.
    Want als hij met hangende pootjes terug komt hij komt niet van zijn ouders af het blijft altijd een doetje mocht hij echt door zijn ouders tegen gehouden worden nu.


    Wens je heel veel sterkte en geluk samen met je groeiende ventje..
     
  9. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    wat de reden ook is van het vettrek is van Nick,ik ben blij dat hij dat hij weg is!liever een goede vader dan een vader die er is met tegenzin!! Ben super gelukkig met mijn aanstaande kleine prins!! (l)
     
  10. inkerbell

    inkerbell Fanatiek lid

    24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Zo is het meid...ga nu vooral genieten van je kleine kerel en probeer je leven weer op te pakken. Investeren in deze relatie heeft op dit moment geen zin.
    Als hij iets wil met de baby komt ie maar na de bevalling toch????
    Vind het heel knap hoe je het allemaal doet. petje af
     
  11. Troel

    Troel Niet meer actief

    Mag hopen dat hij dan al te laat is??!
     
  12. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    Dan is die zeker te laat, geef hem echt maiximaal tot ongeveer 30 weken. En anders kan hij een regeling aanvragen maar ik zorg dat hij die niet krijgt!! Zonder begeleiding en niet voor langer dan een paar uur!!
     
  13. Sjarrel

    Sjarrel Bekend lid

    28 jun 2006
    868
    0
    0
    huisvrouw
    Aalsmeer
    kind houden geen twijfel.... als hij uberhaupt al terugkomt is het een egoistische zak die wegloopt voor zn eigen problemen.
    je zal het hem gaan verwijten
     
  14. lennyt

    lennyt Fanatiek lid

    22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ikk denk dat sjarrel daar wel gelijk in heeft wat dat verwijten betreft
     
  15. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    Klopt idd
     
  16. Vlinder24

    Vlinder24 Fanatiek lid

    24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Jeetje wat een verhaal...

    Ik ben ontzettend blij voor je dat je de juiste keuze hebt gemaakt! Geniet heerlijk van je kleine prinsje
     
  17. lennyt

    lennyt Fanatiek lid

    22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @xDafne en hoe gaat het verder met je meis
    nog wat gehoord van die jongen ?
     
  18. LindaE

    LindaE Lid

    28 sep 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    #138 LindaE, 25 okt 2011
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
    Sorry, gereageerd zonder het hele verhaal te lezen. Je hebt al een beslissing genomen, dan zit je niet meer op adviezen omtrent die beslissing te wachten. Mijn fout.
     
  19. Lijken wel amishaanhangers de ouders van je ex
    Die mensen/kinderen mogen ook geen contact met de boze buitenwereld...


    Gelukkig heb jij de beslissing genomen om je kindje te houden.
    Komt helemaal goed.
     
  20. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    Ik hoorde nu zelfs van de gemeente dat ze proberen de ontkenning ongedaan te maken.. Wat ben ik blij dat ik er vanaf ben!! Dit hele gezeur zeg.
     

Deel Deze Pagina